Feedback
I.D.: 64371041

Servicii Regista - Registratura electronică, Managementul documentelor si Portal e-Guvernare

Data publicarii
15.12.21 Exista 77.847 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48311000-1
Pretul estimativ:
9.000,00 RON - 9.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea. *Registratură generală şi registre secundare *Căutări, filtrări şi sortări *Documente în lucru şi cu termen depăşit *Nomenclatorul Arhivistic *Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari *Metadate *Printarea şi exportarea documentelor *Fişiere electronice *Jur...
Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea. *Registratură generală şi registre secundare *Căutări, filtrări şi sortări *Documente în lucru şi cu termen depăşit *Nomenclatorul Arhivistic *Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari *Metadate *Printarea şi exportarea documentelor *Fişiere electronice *Jurnal de schimbări *Acces securizat şi controlabil Managementul documentelor - Gestionarea fluxului de lucru între compartimente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces şi verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor. *Organigrama organizaţiei *Gestionarea departamentelor *Selecţia utilizatorilor *Traseul documentelor *Fluxurile documentelor *Starea per departament Portal e-Guvernare: Verificare solicitări - Solicitantul poate verifica online starea documentelor depuse. Formulare electronice - Cetăţenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverinţe rol, autorizaţii, dar şi alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea şi trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv. Sesizări Online - Cetăţenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite aspecte identificate pe raza localităţii. Sesizările sunt trimise către funcţionarii primăriei, urmând a fi soluţionate în cel mai scurt timp. Programări Online - Programarea online ....
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu