Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii de proiectare pentru elaborarea proiectului tehnic (PT) si a detaliilor de executie (DE), inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, pentru obiectivul de investitie „INFIINTAREA UNUI CENTRU DE FURNIZARE DE SERVICII SOCIALE IN COMUNA MANECIU, JUDEŢUL PRAHOVA".
Proiectul are ca scop realizarea unui centrul social cu scopul de...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii de proiectare pentru elaborarea proiectului tehnic (PT) si a detaliilor de executie (DE), inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, pentru obiectivul de investitie „INFIINTAREA UNUI CENTRU DE FURNIZARE DE SERVICII SOCIALE IN COMUNA MANECIU, JUDEŢUL PRAHOVA".
Proiectul are ca scop realizarea unui centrul social cu scopul de a imbunatati interacţiunile
social-culturale pentru copii si vârstnici.
Proiectul contribuie la realizarea obiectivelor specifice ale Măsurii M9/6B „Investiţii în infrastructura socială destinată comunităţilor rurale marginalizate, cu risc de sărăcie, excluziune socială şi minorităţilor locale", finantata prin SubMasura 19.2 de GAL „Plaiurile Ramidavei".
Măsura are ca scop promovarea incluziunii sociale şi combaterea sărăciei în comunităţile
marginalizate, cu accent asupra celor cu populaţie aparţinând minorităţii roma, de pe teritoriul GAL „Plaiurile Ramidavei".
Investia va fi amplasata pe un teren situat in Comuna Măneciu, Sat Măneciu-Pamanteni,
T11, CC436, Jud. Prahova, nr.cad. 23622.
Obiectul contractului îl reprezintă:
-- prestarea de Servicii de proiectare privind realizarea fazelor - Proiect tehnic, Detalii de executie.
-- Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor .
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 11 zile