Obiectul procedurii il constituie achizitia de Servicii proiectare:LOT 1 - Construire şi dotare casă de tip familial P+1E, împrejmuire şi racorduri utilităţi în str. Vasile Lupu, nr. 80 cu acces din str. Hanciuc, Jud. Iaşi, în cadrul proiectului “Închiderea Centrului rezidenţial C.A. Rosetti Iaşi” - studiu de fezabilitate, studiu stabilizare versant, alte studii, taxe şi avize,LOT 2 - Construire şi dotare casă de tip fami...
Obiectul procedurii il constituie achizitia de Servicii proiectare:LOT 1 - Construire şi dotare casă de tip familial P+1E, împrejmuire şi racorduri utilităţi în str. Vasile Lupu, nr. 80 cu acces din str. Hanciuc, Jud. Iaşi, în cadrul proiectului “Închiderea Centrului rezidenţial C.A. Rosetti Iaşi” - studiu de fezabilitate, studiu stabilizare versant, alte studii, taxe şi avize,LOT 2 - Construire şi dotare casă de tip familial , împrejmuire şi racorduri utilităţi în Comuna Miroslava,sat Cornesti,Jud. Iaşi, NC 79428,în cadrul proiectului “Închiderea Centrului rezidenţial C.A. Rosetti Iaşi” - studiu de fezabilitate, alte studii, taxe şi avize,LOT 3 - Reabilitare, modernizare şi dotare, în vederea schimbării de destinaţie a corpului de cantină P+1 situat în str. Vasile Lupu, nr. 80, Jud. Iaşi în Centru de zi, în cadrul proiectului “Închiderea Centrului rezidenţial C.A. Rosetti Iaşi” - expertiză tehnică, documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie, alte studii, taxe şi avize.Se vor respecta cerintele caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului de servicii, consta in elaborarea documentatiei tehnico-economice faza Studiu de Fezabilitate , alte studii taxe si avize pentru Lot1 si 2 (CTF) si a documentatiei tehnico-economice faza Expertiză tehnică , Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie, alte studii şi documentatii, taxe şi avize pentru Lotul 3 (CZ), realizate cf HGi nr.907 / 2016. Avand in vedere ca documentatia tehnico-economica vizeaza o investitie ce va fi finantata din fonduri europene , la intocmirea acesteia trebuie sa se tina cont , in mod special , de Ghidul general al POR 2014-2020 si Ghidul specific al Apelului de proiecte P.O.R.2018 / 8 / 8.1 / 8.3 / C Axa prioritara 8.Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data înregistrării facturii la Autoritatea Contractantă si prin exceptie in termen de 60 de zile de la data inregistrarii facturii in conformitate cu prevederile art.7 alin (1) din Legea 72/2013 actualizata.Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data înregistrării facturii la Autoritatea Contractantă si prin exceptie in termen de 60 de zile de la data inregistrarii facturii in conformitate cu prevederile art.7 alin (1) din Legea 72/2013 actualizata.