În cadrul acestui contract se vor achizitiona Servicii proiectare – fazele PT, DE, Asistenţă tehnică şi execuţie lucrări aferente proiectului " MODERNIZARE DJ412 COLIBAŞI - CÂMPURELU ŞI DC67 COLIBAŞI, REPREZENTÂND ASIGURAREA SCURGERII APELOR PLUVIALE, COVOR ASFALTIC ŞI AMENAJARE PEISAGISTICĂ, COMUNA COLIBAŞI, JUDEŢUL GIURGIU“.
Strategia de Dezvoltare a comunei COLIBASI cuprinde drept obiective prioritare modernizarea drumur...
În cadrul acestui contract se vor achizitiona Servicii proiectare – fazele PT, DE, Asistenţă tehnică şi execuţie lucrări aferente proiectului " MODERNIZARE DJ412 COLIBAŞI - CÂMPURELU ŞI DC67 COLIBAŞI, REPREZENTÂND ASIGURAREA SCURGERII APELOR PLUVIALE, COVOR ASFALTIC ŞI AMENAJARE PEISAGISTICĂ, COMUNA COLIBAŞI, JUDEŢUL GIURGIU“.
Strategia de Dezvoltare a comunei COLIBASI cuprinde drept obiective prioritare modernizarea drumurilor, a zonelor pietonale şi susţine dezvoltarea transportului, pentru a asigura o infrastructură de transport echilibrată, la standarde europene.
Lucrarile de modernizare prevazute a fi executate pe drumul judetean DJ412 si drumul comunal DC67 ce fac obiectul D.A.L.I. se desfasoara pe amplasamentul existent ce apartine domeniului public al comunei COLIBASI.
Suprafata totala pe care se executa lucrarile proiectate este de 37,925.82 mp (suprafata strat de uzura – 11.244,25mp + suprafata spatii verzi – 26.681,57).
Lucrarile de amenajare prevazute a fi executate pe drumul judetean DJ412 si drumul comunal DC67, vor conduce în final la îmbunatatirea conditiilor de circulatie auto si pietonala si a aspectului general a zonei.
Prin amenajarile prevazute pe drumul judetean DJ412 si drumul comunal DC67 se imbunatateste atat functionalitatea cat si aspectul general al celor doua drumuri.
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.