În cadrul acestui contract se vor achizitiona Servicii proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., Asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "UNITATE DE COMPOSTARE A BIODEŞEURILOR VEGETALE PENTRU OBŢINEREA DE FERTILIZATOR ORGANIC: ÎMPREJMUIRE, UTILITĂŢI, PLATFORMĂ, HALĂ ÎNCHISĂ, SPAŢIU ADMINISTRATIV, TEHNIC ŞI DEPOZITARE COMBUSTIBIL / ECHIPAMENTE, HALĂ ACOPERITĂ DESCHISĂ ANEXATĂ ŞI HALĂ ÎNCHISĂ...
În cadrul acestui contract se vor achizitiona Servicii proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., Asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "UNITATE DE COMPOSTARE A BIODEŞEURILOR VEGETALE PENTRU OBŢINEREA DE FERTILIZATOR ORGANIC: ÎMPREJMUIRE, UTILITĂŢI, PLATFORMĂ, HALĂ ÎNCHISĂ, SPAŢIU ADMINISTRATIV, TEHNIC ŞI DEPOZITARE COMBUSTIBIL / ECHIPAMENTE, HALĂ ACOPERITĂ DESCHISĂ ANEXATĂ ŞI HALĂ ÎNCHISĂ PENTRU LINIE DE AMBALARE COMPOST“.
Obiectivul beneficiarului
Beneficiarul doreşte să abordeze cu profesionalism, domeniul biodeşeurilor vegetale.
Obiective generale:
Valorificarea într-un mod sustenabil a biodeşeurilor vegetale
Obiective specifice:
Producerea de fertilizante naturale, ecologice: compost ambalat şi vrac, îngrăşământ lichid
Obiective directe:
Realizarea bazei materiale a unităţii de compostare a biodeşeurilor vegetale: împrejmuire, utilităţi, platformă, hală închisă, spaţiu administrativ, tehnic şi depozitare combustibil / echipamente, hală acoperită deschisă anexată şi hală închisă pentru linie de ambalare compost.
Lucrările de investiţii vor fi realizate în totalitate pe terenul aparţinând Companiei Municipale Întreţinerea Arborilor şi Spaţiului Verde Bucureşti.
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.