Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnice necesara obtinerii avizelor/acordurilor, precum si a autorizatiei de construire, a proiectului tehnic (PT) si a detaliilor de executie (DE), inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ¨Reabilitare strazi si sistem de evacuare ape pluviale zonele Fusea, Hagioaica, str. Mih...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnice necesara obtinerii avizelor/acordurilor, precum si a autorizatiei de construire, a proiectului tehnic (PT) si a detaliilor de executie (DE), inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ¨Reabilitare strazi si sistem de evacuare ape pluviale zonele Fusea, Hagioaica, str. Mihai Viteazul ¨. Obiectivul de investitie anterior mentionat face parte din proiectul integrat „Imbunatatirea calitatii vietii populatiei prin investitii in infrastructura Orasului Titu”, cod SMIS 123868, depus spre finantare in cadrul POR 2014 – 2020, Axa prioritară 13 – Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii.
Investitia are in vedere lucrari de reabilitare, dar si lucrari noi, pentru un numar de 6 strazi in zona marginalizata Hagioaica a orasului Titu (Lungime totala proiectata strazi , conform SF = 2.247 ml), 6 strazi in zona marginalizata Fusea a orasului Titu (Lungime totala proiectata strazi , conform SF = 3.277 ml), precum si strada Mihai Viteazu din orasul Titu (Lungime totala proiectata, conform SF = 688 ml). Lucrarile de interventie propuse sunt lucrari de drum, iar lucrarile noi consta atat in lucrari de drum (trotuare, spatii verzi etc.), cat si in lucrari de canalizare, inclusiv montaj utilaje/ echipamente tehnologice (statii de preepurare si statii de pompare).
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Valoarea estimata a achizitiei este de 122.514,34 lei la care se adauga TVA, respectiv:
- documentatie tehnica necesara obtinerii avizelor/acordurilor, precum si a autorizatiei de construire – 8.500,00 lei;
- proiect tehnic si detalii de executie – 80.000,00 lei
- asistenţa tehnică din partea proiectantului pe pe parcursul executiei lucrarilor – 34.014,34 lei
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 14 zile.