Feedback
I.D.: 47842438

Servicii privind Updrade-ul Sistemului Informatic de Management al Documentelor Electronice (eDOC)

Data publicarii
07.04.20 Exista 299.512 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72320000-4
Termenul limita pentru depunere:
14.04.20
Pretul estimativ:
218.050,00 RON - 218.050,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1081448.pdf
  2. CAIET DE SARCINI1-semnat.PDF
  3. DRAFT CONTRACT-semnat.PDF
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.1.6) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor: Upgrade-ul Sistemului Informatic de Management al Documentelor Electronice (eDoc). Descrierea contractului Obiectivul 1 : Folosirea platformei IBM Process Centre în parametrii optimi, prin refacerea bazei de date aferente, ceea ce ne oferă posibilitatea unei administrări eficiente şi prompte a sistemului eDoc, operarea numeroaselor modif...
II.1.6) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor: Upgrade-ul Sistemului Informatic de Management al Documentelor Electronice (eDoc). Descrierea contractului Obiectivul 1 : Folosirea platformei IBM Process Centre în parametrii optimi, prin refacerea bazei de date aferente, ceea ce ne oferă posibilitatea unei administrări eficiente şi prompte a sistemului eDoc, operarea numeroaselor modificări în cadrul aplicaţiei gestionate şi gestionarea proceselor integrate cu aplicaţia. Obiectivul 2 :Corelarea Active Directory cu rubrica “Rezoluţionare" din aplicaţia eDoc, în momentul de faţă, din motive necunoscute utilizatorul este regăsit în baza de date a eDoc însă acesta nu se regăseşte şi în rubrica menţionată. Se va remedia situaţia conform căreia utilizatorii nou creaţi în Active Directory nu se regăsesc în rubrica “Rezoluţionare" din cadrul aplicaţiei eDoc. Obiectivul 3: Alinierea Active Directory la organigrama oficială a I.G.I., corelarea ei cu sistemul eDoc şi adăugarea de noi atribute aferente nivelului de conducere, astfel încât lucrătorii vor avea o imagine mai clară şi o înţelegere logică a fluxurilor. Obiectivul 4: Se va implementa posibilitatea de a selecta mai multe fluxuri spre a fi rezoluţionate către lucrător. Obiectivul 5: Se va crea un nou criteriu de căutare în cadrul “ Informaţii Sarcini pentru Utilizatori" de forma nume/denumire solicitant. Obiectivul 6: Generarea automată de task-uri în aplicaţia eDoc a anumitor e-mail-uri primite pe adresa de poştă electronică din domeniul mai.gov.ro a anumitor servicii din cadrul I.G.I.. Astfel, să se implementeze o nouă funcţionalitate ca la o încărcare de fişier generat dintr-un email (tiff, pdf, sau orice tip suportat de sistem sau dezvoltat în acest sens), să poată porni un flux de rezoluţionare Obiectivul 7: Se doreşte ca pe fluxul pornit de scanarea cererii depuse de străini, să fie modificat astfel încât să fie modelat cu imbricare de fluxuri (ex: la primirea cererii să existe buton de încărcare referat ce produce flux de aprobare clasare referat, corelat cu nr de cerere). Obiectivul 8: Posibilitatea de modificare a fluxurilor în funcţie de mutarea utilizatorilor din cauza diverşilor factori. În momentul actual dacă se mută fluxul rezoluţionat la un lucrător, unui alt lucrător, dintr-un alt serviciu, metadatele scrise rămân cele iniţiale, nu preiau noile date. Implementarea unor funcţii de modificare a fluxurilor, odată pornite pentru entităţi, să existe posibilitatea de opera modificări asupra lor în diverse sensuri. Aceasta ar optimiza fluxul operativ Obiectivul 9: Reducerea timpului de digitizare al documentelor scanate folosind aplicaţia IGIScan Client cu minimum 60% din durata actuală. Obiectivul 10: Implementarea introducerii a cel puţin un număr de alte două de tipuri de documente în aplicaţie IGIScan Client ( ex:.pdf, .tiff, .png, etc) Obiectivul 11: Se asigură instruirea personalului care va exploata sistemul pentru partea de software livrată/upgradată. – şi se va face pe bază de proces verbal. Obiectivul 12: Livrabile Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire astfel încât răspunsurile autorităţii contractante să fie transmise cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu