Conditii refuzate: Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-100 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: OnSite (1/an) si Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email, Telefon, Dezvoltare functionalitati la cerere incluse in abonament, Evaluare si corectare a mecanismelor de codificare in vederea eliminarii erorilor si cor...
Conditii refuzate: Servicii de consultanta, suport tehnic si actualizari ale sistemului informatic eLoginHospital, 1 server, 1-100 calculatoare client, Servicii de suport furnizate: OnSite (1/an) si Remote, Modalitate de contact pentru serviciul de suport tehnic: Email, Telefon, Dezvoltare functionalitati la cerere incluse in abonament, Evaluare si corectare a mecanismelor de codificare in vederea eliminarii erorilor si corelarii sumelor decontate cu resursele alocate pentru prestarea serviciilor Modulele disponibile în sistemul informatic permit: • Administrarea aplicaţiei şi a serverului de baze de date: gestiunea bazelor de date utilizate, definirea utilizatorilor şi a drepturilor alocate acestora în cadrul aplicaţiei; • Auditarea operatiilor de acces si operare in cadrul aplicatiei • Gestiunea pacienţilor trataţi în spital în regim de spitalizare continuă sau de zi, în ambulatoriu şi in structuri de primire urgenţă; • Gestiunea documentelor cu caracter medical: foi de observaţie clinică generală, fişe de spitalizare de zi, fişe de consultaţie în ambulatoriu, fişa UPU/CPU; • Gestiunea farmaciei cu circuit închis (contracte, comenzi, receptie, condici, etc); • Raportarea zilnica a stocurilor de medicamente catre Ministerul Sanatatii; • Analiza informaţiilor înregistrate, conform descrieri ofertantului si a ofertei, se va incheia un contract de servicii cu posibilitatea de prelungire prin act aditional pana in data de 30.04.2023.