Feedback
I.D.: 28876924

Servicii privind identificarea de indicatori relevanţi pentru monitorizarea sistemului de achiziţii publice, pentru realizarea Proiectului "Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice

Data publicarii
13.06.18 Exista 738.619 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
28.06.18
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1001224.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agentia Nationala pentru Achizitii Publice a initiat Procedura simplificată pentru atribuirea contractului de "Servicii privind identificarea de indicatori relevanţi pentru monitorizarea sistemului de achiziţii publice" prin anunţul de participare simplificat nr. 426019/28.03.2018. Aceasta a fost anulată din lipsa răspunsului pieţei. Pentru procedura menţionată mai sus, nu s-au înregistrat solicitări de clarificări la docu...
Agentia Nationala pentru Achizitii Publice a initiat Procedura simplificată pentru atribuirea contractului de "Servicii privind identificarea de indicatori relevanţi pentru monitorizarea sistemului de achiziţii publice" prin anunţul de participare simplificat nr. 426019/28.03.2018. Aceasta a fost anulată din lipsa răspunsului pieţei. Pentru procedura menţionată mai sus, nu s-au înregistrat solicitări de clarificări la documentaţia de atribuire şi nu au fost depuse oferte de către operatorii economici. Aceste aspecte pot să denote fie o lipsă a segmentului de piaţă cu ofertanţi specializaţi, fie o lipsă de interes asupra acestui tip de contract de servicii intelectuale, de complexitate mare. Necesitatea consultării pieţei rezidă din complexitatea obiectului contractului, asfel operatorii economici din piaţă trebuie să prezinte metodologii de lucru specifice conform cărora rezultatele obţinute să fie relevante pentru analiza poverii administrative şi corupţiei în sistemul de achiziţii publice, asa cum este specificat în Strategia Naţională în domeniul Achiziţiilor Publice. Prin consultarea pieţei autoritatea contractantă urmăreşte să obţină informaţii reale si actuale de la operatorii economici din domeniu, informaţii necesare pentru A.N.A.P. în vederea completării şi definitivării specificaţiilor tehnice şi/sau, eventual, pentru estimarea valorii contractului de achiziţie publică care să fie cât mai aproape de nivelul pieţei de profil. Totodată, consultarea pieţei este necesară pentru identificarea motivelor neprezentării de oferte şi pentru a se stabili într-o manieră fundamentată procedura prin care se va realiza atribuirea contractului anterior menţionat, cu respectarea prevederilor în materie de achiziţii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a unui studiu comparativ ce va fi realizat la nivelul a cel puţin 10 state europene, cu privire la modalităţile de asigurare a funcţiei de control de stat în domeniul calităţii în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului 15.11.19
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului necesare pentru identificarea elementelor de tipografie şi cartografie, în scopul determinării unei relaţii între documentul 1560/02.08.1935 şi suprafaţa de 1547 mp situată în strada Constantin Miculescu nr. 14-16. 31.10.24
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului, disponibilă atât în format letric, cât şi electronic, necesare pentru identificarea elementelor de topografie şi cartografie 09.12.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23