Feedback
I.D.: 86426552

Servicii prestate prin examinare CT de urgenţă (BACKUP)

Data publicarii
01.09.23 Exista 24.256 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85150000-5
Termenul limita pentru depunere:
05.09.23
Pretul estimativ:
859.345,60 RON - 859.345,60 RON
Documente participare:
  1. anunt examinari CT BACKUP-01092023135159.pdf
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii prestate prin examinare CT în situaţiile de urgenţă când aparatele CT ale spitalului suferă defecţiuni simultane - Condiţii speciale: - operatorul economic trebuie să aibă sediul în municipiul Miercurea Ciuc, pentru a putea asigura investigaţiile cazurilor urgente (politraumatisme, tromboză, etc) fără a fi necesară transportarea pacienţilor în altă localitate. - Prestatorul trebuie să asigur...
Obiectul contractului: Servicii prestate prin examinare CT în situaţiile de urgenţă când aparatele CT ale spitalului suferă defecţiuni simultane - Condiţii speciale: - operatorul economic trebuie să aibă sediul în municipiul Miercurea Ciuc, pentru a putea asigura investigaţiile cazurilor urgente (politraumatisme, tromboză, etc) fără a fi necesară transportarea pacienţilor în altă localitate. - Prestatorul trebuie să asigure interpretarea rezultatelor examinărilor CT în maxim 2 ore - Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc asigură transportul pacientului şi cadru medical la examinările CT cu sau fără soluţii de contrast. Achizitorul se obligă să recepţioneze şi să plătească numai cantităţiile de examinări solicitate şi efectuate, la termenele şi la preţurile unitare menţionate, în conformitate cu obligaţiile asumate prin contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru pentru Servicii de verificare şi întreţinere ale echipamentelor medicale  
Proiectare PT + Execuţie lucrări "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc prin investiţii în sisteme de detectare, semnalizare, alarmare incendii şi a depăşirii concentraţiei maxime admise de oxigen în atmosferă, extinderea infrastructurii electrice interioare, precum şi a infrastructurii de fluide medicale" în cadrul proiectului de finanţare cod. SMIS: 1542  
Servicii de audit complex al sistemului informatic existent, în cadrul proiectului "Digitalizarea procedurilor administrative la Primăria Miercurea-Ciuc"  
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni) 22.04.24
Asigurare asistenta salvamont pentru zona I (zona Ciuc) a Judetului Harghita 06.04.17
Asigurare asistenta salvamont pentru zona I (zona Ciuc) a Judetului Harghita 09.03.18
Piese de schimb pentru aparatul CT SOMATOM Scope power  
Servicii de informare şi publicitate în cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc prin investiţii în sisteme de detectare, semnalizare, alarmare incendii şi a depăşirii concentraţiei maxime admise de oxigen în atmosferă, extinderea infrastructurii electrice interioare, precum şi a infrastructurii de fluide medicale" cod SMIS 154269 25.01.23
"Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru nou achiziţionate aflate în termenul de garanţie Lot 1 şi Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru echipamente ieşite din termenul de garanţie Lot 2."  
Achiziţia de produse de mobilier şcolar în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Miercurea Ciuc", cod F-PNRR Dotari-2023-5850 01.04.24