Feedback
I.D.: 34907086

Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

Data publicarii
29.03.19 Exista 182.491 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60400000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.04.19
Pretul estimativ:
400.000,00 RON - 400.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1040521.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici Numărul operatorilor economici cu care se va încheia acordul - cadru va fi de cel puţin 3 operatori, numărul maxim fiind nelimitat atribuind ulterior, prin reluarea competiţiei între operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri, pentru destinaţiile/rutele/durata/condiţiile d...
Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici Numărul operatorilor economici cu care se va încheia acordul - cadru va fi de cel puţin 3 operatori, numărul maxim fiind nelimitat atribuind ulterior, prin reluarea competiţiei între operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian intern şi internaţional de pasageri, pentru destinaţiile/rutele/durata/condiţiile deplasării, stabilite de către autoritatea constractantă în etapa de reluare a competiţiei. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor/condiţiilor prevăzute în acordul cadru, prin reluarea competiţiei între toţi operatorii economici semnatari ai acordului cadru, ori de câte ori va apărea necesitatea organizării unor deplasări cu avionul a personalului sau delegaţilor autorităţii contractante. Obiectul reluării competiţiei îl constituie preţul serviciilor de transport aerian (bilete de avion) solicitate de către autoritatea contractantă pentru destinaţia/destinaţiile respective. Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Actualizare documentatie Acord cadru de servicii de transport aerian intern si international de pasageri 08.05.17
Acord cadru de servicii de transport aerian intern si international de pasageri  
Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.  
Furnizare legume, fructe si fructe cu coaja. Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru hranirea persoanelor aflate in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile p 15.10.18
Transport aerian de pasageri pe curse interne şi internaţionale 29.11.21
Transport aerian de pasageri pe curse interne și internaționale  
Transport aerian de pasageri pe curse interne și internaționale  
Piese pentru utilaje de exploatare minieră şi în carieră şi piese pentru maşini de construcţii 16.08.21
Piese pentru revizia staţiei de asfalt Teltomat V/3-s şi a staţiei de betoane CBA22 07.12.21
SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PENTRU PASAGERI