Feedback
I.D.: 37589793

Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

Data publicarii
31.07.19 Exista 93.096 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60400000-2
Pretul estimativ:
400.000,00 RON - 400.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurarea continuităţii acestor servicii de transport aerian (rezervarea şi emiterea de bilete pentru destinaţii interne şi internaţionale) – clasa economic, cu week-end, ( sau tip "low cost" la cererea expresă a autorităţii contractante), bagaj standard, în funcţie de necesităţi şi în limita bugetului alocat, după caz, pentru salariaţii şi delegaţii ANR.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 22.04.19
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită  
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită 26.11.19
Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului TINERI ÎN COMUNITATE". Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de a  
Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului TINERI ÎN COMUNITATE”. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de a 27.08.19
Contract de Achiziţie Publică de Servicii de Proiectare, respectiv elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului "SPRIJIN PENTRU O VIAŢĂ NORMALĂ" Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEA  
Contract de Achiziţie Publică de Servicii de Proiectare, respectiv elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului “SPRIJIN PENTRU O VIAŢĂ NORMALĂ” Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEA 23.08.19
Furnizare ECHIPAMENTE IT, respectiv achiziţia a 121 unităţi centrale (PC) şi 52 monitoare, produse necesare în vederea asigurării bunei desfăşurări a activităţii la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa, după cum urmează: lot 1: "UNITĂŢI CENTRALE"; lot 2: " MONITOARE"; Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor); AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.  
furnizare buldozer Termenul limita de solicitare a clarificărilor este in a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limita de raspuns la solicitarile de clarificări este in a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor  
Furnizare buldozer. Termenul limită de solicitare a clarificărilor este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită de răspuns la solicitări [...] detalii pe www.e-licitatie.ro 14.09.18