a)Identificare, ordonare(pe ani), alegere, manipulare si transport documente si logistica
b)Identificare, desprafuire, igenizare documente si cercetare documente cu scopul curatirii si inlaturarii depunerilor de praf de pe documente
c)Inventarierea,ordonarea si crearea listelor de inventar:
- documentele se ordoneaza pe compartimente, cronologic, sau in cazuri speciale dupa alte criterii, conform organigramei si nomenclator...
a)Identificare, ordonare(pe ani), alegere, manipulare si transport documente si logistica
b)Identificare, desprafuire, igenizare documente si cercetare documente cu scopul curatirii si inlaturarii depunerilor de praf de pe documente
c)Inventarierea,ordonarea si crearea listelor de inventar:
- documentele se ordoneaza pe compartimente, cronologic, sau in cazuri speciale dupa alte criterii, conform organigramei si nomenclatorului arhivistic avizat al institutiei
-documentele din dosare se inventariaza in functie de compartimentul creator, nomenclatorul arhivistic, pe ani sau termene de pastrare
-creare de liste de inventar pe suport de hartie si electronic conform criteriilor stabilite
d)selectionare documente in vederea distrugerii
-analiza documentelor supuse selectionarii pe baza nomenclatorului arhivistic si a inventarului stabilit si a fondului arhivistic
-intocmirea evidentei unitatilor arhivistice cu termen de pastrare expirat pentru propunerea de selectionare
- suport tehnic pentru intocmirea documentatiei lucrarii de selectionare si inaintarea acesteia catre Comisia de selectionare a beneficiarului pentru aprobare
e)introducerea documentelor in cutii de arhivare si crearea listelor de continut
-documentele vor fi introduse in cutii de arhivare furnizate de catre prestator pe compartimente, in ordine cronologica.
f)transportul, manipularea si depozitarea(gratuita), provizorie, pentru un timp limitat a documentelor in vederea prelucrarii lor