SERVICII DE PREGĂTIRE A DOCUMENTELOR PENTRU ARHIVARE ÎN ARHIVA PROPRIE. (În cadrul acestei activităţi, vor fi pregătite documentele din cadrul compartimentelor de direcţiune, secrtetariat şi contabilitate pentru arhivare, prin îndosariaerea acestora conform nomenclatorului arhivistic aprobat, inventarierea şi înregistrarea acestora în registrele de arhivă, efectuarea selecţiei documentelor cu durata de păstrare depăşite şi ...
SERVICII DE PREGĂTIRE A DOCUMENTELOR PENTRU ARHIVARE ÎN ARHIVA PROPRIE. (În cadrul acestei activităţi, vor fi pregătite documentele din cadrul compartimentelor de direcţiune, secrtetariat şi contabilitate pentru arhivare, prin îndosariaerea acestora conform nomenclatorului arhivistic aprobat, inventarierea şi înregistrarea acestora în registrele de arhivă, efectuarea selecţiei documentelor cu durata de păstrare depăşite şi întocmirea documentaţiei aferente pentru Direcţia Judeţeană a Arhivelor Cluj). - SERVICII DE ADMINISTRARE A CLĂDIRILOR (În cadrul acestei activităţi for fi prestate servicii pentru creşă, care constau în administrarea clădirii, serviciilor de curăţenie, necesarului de materiale consumabile, verificarea serviciilor de catering, urmărirea derulării contractelor cu terţii puse la dispoziţia prestatorului, precum şi alte servicii solicitate de conducerea instituţiei). - SERVICII DE ADMINISTRARE A PATRIMONIULUI UNITĂŢII (În cadrul acestei activităţi for fi prestate servicii în cederea derulării inventarierii patrimoniului uităţii, pentru toate structurile acesteia, prin etichetarea tuturor obiectelor de inventar în folosinţă şi a mijloacelor fixe deţinute de unitate şi urmărirea mişcării acestor bunuri în cadrul unităţii prin întocmitrea documentelor aferente, a bonurilor de mişcare, transfer, etc., privind bunurile aflate în patrimoniul unităţii (obiecte de inventar în folosinţă, manuale şcolare, cărţi aflate în biblioteca şcolii, etc.))