Feedback
I.D.: 94638470

Servicii PRAM la sediul Camerei de Conturi Mureş

Data publicarii
11.03.24 Exista 607.172 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71630000-3
Pretul estimativ:
360,00 RON - 360,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile vor fi prestate la sediul Camerei de Conturi Mureş, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea notei de comandă de către prestator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul Camerei de Conturi Dambovita  
Servicii de demontare, montare şi punere în funcţiune a unor aparate de aer condiţionat de la sediul Autorităţii Electorale Permanente – Direcţia Judeţeană Galaţi, din b-dul Marea Unire, nr. 109, et. 3 (în sediul Camerei de Conturi) 21.08.24
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Servicii de verificare supape de siguranţă cu arc montate la sediul Direcţiei Regionale Cluj  
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Lucrări de refacere a instalaţiei termice, înlocuire a tâmplăriei exterioare de la nivelul subsolului cu tâmplărie PVC, reabilitare a tencuielilor şi vopsitoriilor precum şi a placajelor ceramice din subsolul clădirii, înlocuire a parchetului existent cu parchet laminat de trafic intens în birouri la sediul Camerei de Conturi Mureş  
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale pentru sediul Oficiului Judeţean Alba. 11.02.22
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 71356100-9). 29.11.18
Achizitie de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, Specificul bunurilor importate/exportate : produse militare si produse cu dublă utilizare; Durata acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat: 48 de luni 04.10.21