Feedback
I.D.: 105774280

Servicii Postale si de Curierat Intern si International la nivel de HDROELECTRICA SA (Executiv si sucursale) in sistemul “door to door", prin incheierea unui Acord cadru/3 ani de zile cu 3 contracte subsecvente

Data publicarii
20.11.24
Coduri CPV
64100000-7 64120000-3
Termenul limita pentru depunere:
02.12.24
Pretul estimativ:
906.246,00 RON - 906.246,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 20.11.24 Publicat la 21.11.24 Publicat la 27.11.24
Locul realizarii:
Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Alba, Sibiu, Buzău, Argeş, Bucureşti, Gorj, ...
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de servicii Postale si de Curierat Intern si International la nivel de HDROELECTRICA SA (Executiv si sucursale) in sistemul “door to door", prin incheierea unui Acord cadru/3 ani de zile cu 3 contracte subsecvente conform Caiet de sarcini nr. 101424.4/10.10.2024. Obiectivul general al prezentei achiziţii este asigurarea expedierii documentelor (plicuri si colete) in sistemul “door to door" emise de HIDROELECTRI...
Achizitie de servicii Postale si de Curierat Intern si International la nivel de HDROELECTRICA SA (Executiv si sucursale) in sistemul “door to door", prin incheierea unui Acord cadru/3 ani de zile cu 3 contracte subsecvente conform Caiet de sarcini nr. 101424.4/10.10.2024. Obiectivul general al prezentei achiziţii este asigurarea expedierii documentelor (plicuri si colete) in sistemul “door to door" emise de HIDROELECTRICA S.A. (Executiv si Sucursale), national si international, constând în preluarea, transportul şi livrarea la destinatari a plicurilor cu documente si a coletelor, prin reteaua interna si externa a prestatorului, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare pentru o perioada de 36 luni, 2025 – 2028. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior]. Termen de prestare : 24 de ore (intern) si 7 zile (extern in UE). Durata acordului cadru este 37 de luni incepand cu data de 06.02.2025. Termen de executie 36 de luni. Durata contractului subsecvent de prestari servicii va fi de 12 luni. TERMEN DE PLATA: Entitatea contractanta se obliga sa receptioneze serviciul in conformitate cu prevederile prezentului caiet de sarcini. Autoritatea contractanta se obliga sa plateasca fiecare dintre serviciile prestate in baza facturii emise de prestator, in termen de 30 de zile de la data incarcarii facturii in sistemul E-factura, in baza borderourilor lunare semnate pentru conformitate de beneficiar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu