Feedback
I.D.: 105265350

Servicii Postale de distribuire a corespondentei, prevazute in Anexa 2 conform L98/2016

Data publicarii
05.11.24
Coduri CPV
64112000-4
Pretul estimativ:
280.140,00 RON - 280.140,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serv. poştale prevazute in Anexa 2 din L. 98/2016, constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari a trimit. de corespond. nat. si internat. ( intern si extern ) în treptele de greutate: 0-20 gr. , 21-50 gr., 51-100 gr., 101-500 gr., 501gr.-1.000 gr.,1.001 gr.-2.000gr., trimitere simpla, respectiv plicuri cu greutate de 0-20 gr., 21-50 gr., 51-100 gr., 101-500 gr., 501gr.-1.000 gr.,1.001 gr.-2.000...
Serv. poştale prevazute in Anexa 2 din L. 98/2016, constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari a trimit. de corespond. nat. si internat. ( intern si extern ) în treptele de greutate: 0-20 gr. , 21-50 gr., 51-100 gr., 101-500 gr., 501gr.-1.000 gr.,1.001 gr.-2.000gr., trimitere simpla, respectiv plicuri cu greutate de 0-20 gr., 21-50 gr., 51-100 gr., 101-500 gr., 501gr.-1.000 gr.,1.001 gr.-2.000gr trimitere cu confirmare de primire. Cantitatea totală de plicuri este prevazuta in Caietul de sarcini, respectiv 165.740 buc / an. Valoarea contractului este estimativa,intrucat la baza stabilirii valorii a stat o cantitate estimata pe fel de trimitere si trepte de greutate, fara a fi obligatoriu de atins, autoritatea contractanta fiind oblligata doar la plata serviciilor prestate efectiv. Categoriile de servicii postale pentru trimiterea de corespondenta sunt: - servicii de trimitere “simpla” si trimitere “recomandata cu confirmare de primire”. Autoritatea contractantă va expedia corespondenţa în următoarele tipuri de plicuri: Plic C4, Plic C5, Plic C6, DL 110x220; plic TB4 cu burduf. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui conform clauzelor contractuale.Durata contractului este de 12 luni, de la data de 25.01.2025 pana la data de 24.01.2026. Prestatorul are obligatia de a executa serviciile prevazute in contract in conformitate cu propunerea tehnica si caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu