Servicii poştale pentru expedierea întregii corespondenţe pentru Instituţia Prefectului-Judeţul Ilfov, şi preluarea corespondenţei de la sediul institutiei, din str. Smârdan, nr.3, sector 3, Bucuresti, servicii necesare pentru buna desfasurare a activităţii intreprinse de personalul din cadrul instituţiei, în perioada februarie-mai 2024, care constau în:
-Primirea, prelucrarea si livrarea trimiterilor de corespond...
Servicii poştale pentru expedierea întregii corespondenţe pentru Instituţia Prefectului-Judeţul Ilfov, şi preluarea corespondenţei de la sediul institutiei, din str. Smârdan, nr.3, sector 3, Bucuresti, servicii necesare pentru buna desfasurare a activităţii intreprinse de personalul din cadrul instituţiei, în perioada februarie-mai 2024, care constau în:
-Primirea, prelucrarea si livrarea trimiterilor de corespondenţa neprioritară internă din serviciul standard-pentru 1000 de trimiteri/lună (până la 50 g) şi
-Primirea, prelucrarea şi livrarea trimiterilor de corespondenţă neprioritară internă cu “confirmare de primire”, francate cu eticheta autocolanta-50 trimiteri pe lună (pana la 50 g), pentru Instituţia Prefectului-Judeţul Ilfov, în vederea încheierii unui contract de prestari servicii, pentru perioada 01.02.2024-31.05.2024
Abonament preluare de la sediu, tariful pentru abonamentul lunar de preluare de la sediul beneficiarului a trimiterilor ce fac obiectul contractului este de 252,10 lei /lună fără TVA x 4 luni = 1.008,40 lei fara TVA şi include:
• O singură expediţie/zi (de luni până vineri), respectiv preluarea de la sediul Instituţiei Prefectului-Judeţul Ilfov, str. Smârdan, nr.3, sector 3, Bucuresti şi predarea trimiterilor la subunitatea poştală de prezentare în vederea expedierii trimiterilor la destinaţie.
• Livrarea către beneficiar a trimiterilor poştale retur ale acestuia la sediul punctului de lucru respectiv, numai dacă livrarea returului se face