Feedback
I.D.: 102784913

Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.

Data publicarii
16.09.24
Coduri CPV
64112000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru având ca obiect: Servicii poştale de distribuire a corespondenţei: Lot 1 - „Servicii poştale dedistribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a co...
Acord-cadru având ca obiect: Servicii poştale de distribuire a corespondenţei: Lot 1 - „Servicii poştale dedistribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024 Pentru Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate”: Estimări ale cantităților de trimiteri (servicii poştale)minime și maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru: -Cantitate minimă acord cadru:205.999 trimiteri ; -Cantitate maximă acord cadru: 456.015 trimiteri, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr.184718/14.05.2024. Estimări ale cantitatilor de trimiteri (servicii poştale) minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru : - Cantitate minimă contract subsecvent: 23.127 trimiteri; - Cantitate maximă contract subsecvent: 98.295 trimiteri, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 1.288.935,01 lei (excl TVA);Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 3.173.725,40 lei (excl TVA) Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia: 656.774,95 lei (excl TVA), pentru 8 luni (mai - decembrie); Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat a se incheia: 145.950,25 lei (excl TVA), pentru 4 luni (ian. - aprilie) Frecvenţa contractelor subsecvente care urmează a fi atribuite: Se estimează că se vor încheia 2 contracte subsecvente/an sau ori de cate orieste necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate ori de câte ori este necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime și maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari față de cele estimate, in functie de necesitățile autorității contractante. Pentru Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”Estimări ale cantităților de trimiteri (servicii poştale) minime și maxime care ar putea https://ted.europa.eu/TED Page 1/35 fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru:-Cantitate minimă acord cadru: 970.000 trimiteri -Cantitate maximă acord cadru: 1.112.000 trimiteri conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024. Estimări ale cantitatilor de trimiteri (servicii poştale)minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru: -Cantitate minimă contract subsecvent: 55.000 trimiteri; -Cantitate maximă contract subsecvent: 180.000 trimiteri, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024. Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 6.518.400,00 lei (excl TVA) Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 7.472.640,00 lei(excl TVA) Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia: 1.209.600,00 lei (excl TVA) Valoarea celuimai mic contract subsecvent estimat a se incheia: 369.600,00 lei (excl TVA) Frecvenţa contractelor subsecvente careurmează a fi atribuite: Se estimează că se vor încheia 4 contracte subsecvente/an, sau ori de cate ori este necesar infunctie de necesitatile efective ale autorității contractante. Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate ori de câte orieste necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. -Nu se vor atribui contracte subsecvente detipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime și maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari față de cele estimate,in functie de necesitățile autorității contractante. Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea prevederilor Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 dinLegea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire.Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. Termenul limită până la careorice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cudocumentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederileart.11 alin. (3) din PROCEDURA PROPRIE pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică/ acordurilor-cadru ce au caobiect servicii sociale si alte servicii specifice prevăzute în anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare aprobată prin Dispoziţia Primarului Municipiului Craiova nr. 5887/21.07.2021, autoritatea contractantă va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări / informaţii suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu