Acord-cadru având ca obiect: Servicii poştale de distribuire a corespondenţei: Lot 1 - „Servicii poştale dedistribuire a corespondenţei
în ţară şi străinătate”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire
documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari, scanare
ulterioară a co...
Acord-cadru având ca obiect: Servicii poştale de distribuire a corespondenţei: Lot 1 - „Servicii poştale dedistribuire a corespondenţei
în ţară şi străinătate”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire
documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari, scanare
ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, conform
cerintelor caietului de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024 Pentru Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei
în ţară şi străinătate”: Estimări ale cantităților de trimiteri (servicii poştale)minime și maxime care ar putea fi solicitate
pe întreaga durată a acordului cadru: -Cantitate minimă acord cadru:205.999 trimiteri ; -Cantitate maximă acord cadru: 456.015
trimiteri, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr.184718/14.05.2024. Estimări ale cantitatilor de trimiteri (servicii poştale)
minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe
durata acordului cadru : - Cantitate minimă contract subsecvent: 23.127 trimiteri; - Cantitate maximă contract subsecvent:
98.295 trimiteri, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Valoarea minimă estimată a acordului cadru:
1.288.935,01 lei (excl TVA);Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 3.173.725,40 lei (excl TVA) Valoarea celui mai mare
contract subsecvent estimat a se incheia: 656.774,95 lei (excl TVA), pentru 8 luni (mai - decembrie); Valoarea celui mai mic
contract subsecvent estimat a se incheia: 145.950,25 lei (excl TVA), pentru 4 luni (ian. - aprilie) Frecvenţa contractelor
subsecvente care urmează a fi atribuite: Se estimează că se vor încheia 2 contracte subsecvente/an sau ori de cate orieste
necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate
ori de câte ori este necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. -Nu se vor atribui contracte
subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime și maxime mentionate reprezinta estimari
ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari față
de cele estimate, in functie de necesitățile autorității contractante. Pentru Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente
pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare ulterioară
a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”Estimări ale cantităților
de trimiteri (servicii poştale) minime și maxime care ar putea https://ted.europa.eu/TED Page 1/35 fi solicitate pe întreaga
durată a acordului cadru:-Cantitate minimă acord cadru: 970.000 trimiteri -Cantitate maximă acord cadru: 1.112.000 trimiteri
conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024. Estimări ale cantitatilor de trimiteri (servicii poştale)minime
şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata
acordului cadru: -Cantitate minimă contract subsecvent: 55.000 trimiteri; -Cantitate maximă contract subsecvent: 180.000 trimiteri,
conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024. Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 6.518.400,00
lei (excl TVA) Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 7.472.640,00 lei(excl TVA) Valoarea celui mai mare contract subsecvent
estimat a se incheia: 1.209.600,00 lei (excl TVA) Valoarea celuimai mic contract subsecvent estimat a se incheia: 369.600,00
lei (excl TVA) Frecvenţa contractelor subsecvente careurmează a fi atribuite: Se estimează că se vor încheia 4 contracte subsecvente/an,
sau ori de cate ori este necesar infunctie de necesitatile efective ale autorității contractante. Notă: -Contractele subsecvente
vor fi încheiate ori de câte orieste necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. -Nu se vor
atribui contracte subsecvente detipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime și maxime mentionate
reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru, acestea putând fi mai mici, egale
sau mai mari față de cele estimate,in functie de necesitățile autorității contractante. Modificarea Acordului-cadru, in cursul
perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările
ulterioare. Modificarea prevederilor Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si
conditiile prevazute la art.221 dinLegea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea
unei noi proceduri de atribuire.Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. Termenul limită până la careorice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare
în legatură cudocumentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. In conformitate
cu prevederileart.11 alin. (3) din PROCEDURA PROPRIE pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică/ acordurilor-cadru
ce au caobiect servicii sociale si alte servicii specifice prevăzute în anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, cu modificările
şi completările ulterioare aprobată prin Dispoziţia Primarului Municipiului Craiova nr. 5887/21.07.2021, autoritatea contractantă
va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări / informaţii suplimentare în a 4-a zi înainte de
data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.