Acord-cadru având ca obiect: Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei
în ţară şi străinătate”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire
documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari, scanare
ulterioară a ...
Acord-cadru având ca obiect: Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei
în ţară şi străinătate”, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 184718/14.05.2024. Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire
documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari, scanare
ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, conform
cerintelor caietului de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024 Pentru Lot 1 - „Servicii poştale
de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate”:Estimări ale cantităților de trimiteri (servicii poştale) minime și
maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru: -Cantitate minimă acord cadru: 205.999 trimiteri
;-Cantitate maximă acord cadru: 456.015 trimiteri, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 184718/14.05.2024.Estimări ale
cantitatilor de trimiteri (servicii poştale) minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent
dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru : - Cantitate minimă contract subsecvent: 23.127 trimiteri;-
Cantitate maximă contract subsecvent: 98.295 trimiteri,conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 184718/14.05.2024.Valoarea
minimă estimată a acordului cadru: 1.288.935,01 lei (excl TVA);Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 3.173.725,40 lei
(excl TVA)Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia: 656.774,95 lei (excl TVA), pentru 8 luni (mai
- decembrie);Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat a se incheia: 145.950,25 lei (excl TVA), pentru 4 luni (ian.
- aprilie)Frecvenţa contractelor subsecvente care urmează a fi atribuite: Se estimează că se vor încheia 2 contracte subsecvente/an
sau ori de cate ori este necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante.Notă: -Contractele subsecvente
vor fi încheiate ori de câte ori este necesar în funcție de necesitățile efective ale autorității contractante. -Nu
se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime și maxime
mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru, acestea putând fi mai
mici, egale sau mai mari față de cele estimate, in functie de necesitățile autorității contractante. Pentru Lot 2 – „Servicii
de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora
la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi
operaţiuni finale”:Estimări ale cantităților de trimiteri (servicii poştale) minime și maxime care ar putea fi solicitate
pe întreaga durată a acordului cadru: -Cantitate minimă acord cadru: 970.000 trimiteri -Cantitate maximă acord cadru: 1.112.000
trimiteri conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024.Estimări ale cantitatilor de trimiteri (servicii
poştale) minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite
pe durata acordului cadru: -Cantitate minimă contract subsecvent: 55.000 trimiteri; -Cantitate maximă contract subsecvent:
180.000 trimiteri,conform Anexei 1 la Caietul de sarcini nr. 124054/Rev 1/14.05.2024. Valoarea minimă estimată a acordului
cadru: 6.518.400,00 lei (excl TVA)Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 7.472.640,00 lei (excl TVA)Valoarea celui mai
mare contract subsecvent estimat a se incheia: 1.209.600,00 lei (excl TVA)Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat
a se incheia: 369.600,00 lei (excl TVA)Frecvenţa contractelor subsecvente care urmează a fi atribuite: Se estimează că se
vor încheia 4 contracte subsecvente/an, sau ori de cate ori este necesar in functie de necesitatile efective ale autorității
contractante. Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate ori de câte ori este necesar în funcție de necesitățile efective
ale autorității contractante. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de
altele. -Cantităţile minime și maxime mentionate reprezinta estimari ale cantitatilor care ar putea fi solicitate
pe durata acordului cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari față de cele estimate, in functie de necesitățile
autorității contractante. Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in
conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea
prevederilor Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la
art.221 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri
de atribuire.Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. Termenul limită
până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură
cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu
prevederile art.11 alin. (3) din PROCEDURA PROPRIE pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică/ acordurilor-cadru
ce au ca obiect servicii sociale si alte servicii specifice prevăzute în anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, cu modificările
şi completările ulterioare aprobată prin Dispoziţia Primarului Municipiului Craiova nr. 5887/21.07.2021, autoritatea contractantă
va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări / informaţii suplimentare în a 4-a zi înainte de
data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.