Feedback
I.D.: 30635359

Servicii poştale, constând în colectarea, sortarea, transportul şi livrarea către destinatari persoane fizice şi persoane juridice a plicurilor şi coletelor Direcţiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4, în greutate de până la 2 kg, precum şi asigurarea monitorizării, implementării şi funcţionării corespondenţei prin intermediul interconectării sistemului informatic deţinut de beneficiar cu cel deţinut de prestator

Data publicarii
11.09.18 Exista 801.321 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64112000-4
Termenul limita pentru depunere:
08.10.18
Pretul estimativ:
3.617.995,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1003965.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii poştale, constând în colectarea, sortarea, transportul şi livrarea către destinatari persoane fizice şi persoane juridice a plicurilor şi coletelor Direcţiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4, în greutate de până la 2 kg, precum şi asigurarea monitorizării, implementării şi funcţionării corespondenţei prin intermediul interconectării sistemului informatic deţinut de beneficiar cu cel deţinut de prestator...
Servicii poştale, constând în colectarea, sortarea, transportul şi livrarea către destinatari persoane fizice şi persoane juridice a plicurilor şi coletelor Direcţiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4, în greutate de până la 2 kg, precum şi asigurarea monitorizării, implementării şi funcţionării corespondenţei prin intermediul interconectării sistemului informatic deţinut de beneficiar cu cel deţinut de prestator. Cantitatea estimată de transmiteri - Corespondenţa recomandată cu confirmare de primire: - 2018 - până în 50 grame = 299.500 buc; - între 51 - 200 grame = 400 buc; - între 201 - 2000 grame = 100 buc; Total estimat lei fara TVA pentru anul 2018: 1.293.551,00 lei - 2019 - până în 50 grame = 487.500 buc; - între 51 - 200 grame = 800 buc; - între 201 - 2000 grame = 700 buc; Total estimat lei fara TVA pentru anul 2019: 2.110.287,00 lei - 2020 - până în 50 grame = 49.000 buc; - între 51 - 200 grame = 300 buc; - între 201 - 2000 grame = 200 buc. Total estimat lei fara TVA pentru anul 2020: 214.157,00 lei Total estimat lei fara TVA pentru anii 2018 + 2019 +2020: 3.617.995,00 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii poştale, constând în colectarea, sortarea, transportul şi livrarea către destinatari persoane fizice şi persoane juridice a plicurilor şi coletelor Direcţiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4, în greutate de până la 2 kg, precum şi asigurarea monitorizării, implementării şi funcţionării corespondenţei prin intermediul interconectării sistemului informatic deţinut de beneficiar cu cel deţinut de prestator  
MEDICAMENTE  
Furnizarea de carburant pe bază de carduri pentru autovehiculele din parcul auto al APIA Central şi pentru grupul electrogen 17.04.19
Achizitiei de „Carburant auto - motorina” 31.07.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 06.06.18
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj 17.06.20
Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 26.09.18
Furnizare carburant (benzină fără plumb si motorină) pe baza de carduri valorice  
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE ECHIPAMENT MEDICAL