Feedback
I.D.: 106464756

SERVICII PENTRU REVIZII TEHNICE, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A.

Data publicarii
04.12.24
Coduri CPV
50100000-6
Termenul limita pentru depunere:
15.01.25
Pretul estimativ:
7.654.532,60 RON - 7.654.532,60 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1232901.pdf
  2. 4.Formulare.doc
  3. Caiet de sarcini Anexe.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti, Ilfov, Alba, Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Bistriţa-Năsăud, ...
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţia de servicii de revizii tehnice, întreţinere şi reparaţii ale autovehiculelor din parcul auto al R.A.R.-R.A., la reprezentanţele R.A.R. - R.A, achiziţie care se realizează din fonduri proprii. - Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire (art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 şi art 10...
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţia de servicii de revizii tehnice, întreţinere şi reparaţii ale autovehiculelor din parcul auto al R.A.R.-R.A., la reprezentanţele R.A.R. - R.A, achiziţie care se realizează din fonduri proprii. - Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire (art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 şi art 103 alin (1) din HG 395 cu modificările şi completările ulterioare), cu respectarea unui termen limită de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. - Autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi de dinainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor (art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea 98/2016 şi art. 27 alin. (2)-(4) şi art. 103 alin. (2) din HG 395/2016). - Autoritatea contractantă nu va răspunde la o solicitare de clarificări/informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile anterior termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv. Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021. - Având în vedere că documentaţia de atribuire contine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale autorităţii contractante. - Promitentul-Achizitor îşi rezervă dreptul/opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 10% din cantitatea maximă pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de servicii în parte. - Pretul serviciilor care vor fi achiziţionate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce sta la baza acordului-cadru (ajustat după caz conform formulei de ajustare), iar perioada de timp în care se va putea utiliza aceasta opţiune de către promitentul Achizitor este pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. - Având în vedere clauza de revizuire de mai sus, valoarea estimată a procedurii, de la nivelul secţiunii II.1.5 din fişa de date, va fi exprimată sub forma de interval, valoarea minimă a intervalului reprezentând valoarea estimată a prezentei proceduri în funcţie de care se vor evalua ofertele, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări în baza clauzei de revizuire) - Astfel, valoarea maximă a intervalului regăsit la secţiunea II.1.5 din fişa de date, respectiv valoarea rezultată din posibilele suplimentări este 7.654.532,60 lei. - Modificarea acordului-cadru/contractului subsecvent în baza prezentei clauze de revizuire este reglementată de art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 şi se circumscrie modificării nesubstanţiale, având toate elementele prevăzute de art. 2 alin. (1)-(2) din Instrucţiunea ANAP nr. 1/2021. Numărul de revizii, reparaţii, piese şi consumabile pentru care s-au calculat valorile sunt cele din caietul de sarcini întocmit de către entitatea beneficiară din cadrul RAR-RA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu