Obiectul contractului îl constituie realizarea unui studiu de piaţă în rândul persoanelor fizice din România, ale cărui scop principal este să ofere informaţii periodice şi ad-hoc privind nivelul de acces la o serie de servicii de comunicaţii electronice (cum ar fi, telefonie fixă, telefonie mobilă, internet la puncte fixe/mobile, retransmisie programe audiovizuale, pachete de servicii), precum şi informaţii privind gradul ...
Obiectul contractului îl constituie realizarea unui studiu de piaţă în rândul persoanelor fizice din România, ale cărui scop principal este să ofere informaţii periodice şi ad-hoc privind nivelul de acces la o serie de servicii de comunicaţii electronice (cum ar fi, telefonie fixă, telefonie mobilă, internet la puncte fixe/mobile, retransmisie programe audiovizuale, pachete de servicii), precum şi informaţii privind gradul şi comportamentul de utilizare a acestor servicii.
Obiectivele studiului constau în obţinerea de informaţii privind următoarele aspecte:
• rata de penetrare, separat pentru fiecare serviciu în parte;
• furnizorul actual de servicii, criterii de alegere;
• gradul de utilizare a serviciilor, scopul utilizării serviciilor;
• gradul de utilizare a serviciilor over-the-top (OTT, de ex: Whatsapp, Skype, Netflix);
• cheltuielile medii lunare cu fiecare tip de serviciu sau cu pachetele de servicii;
• gradul de utilizare a Internetului Obiectelor (Internet of Things – IoT);
• tipul şi numărul de dispozitive IoT deţinute;
• influenţa unor variabile socio-demografice şi economice asupra comportamentului de consum al utilizatorilor de servicii (corelaţii între variabile).
Tipul studiului şi activităţile specifice ce vor fi efectuate de prestator sunt descrise la cap. IV. din caietul de sarcini din solicitarea de oferte ataşată prezentului anunţ de publicitate.