Obiectul contractului il constituie achizitionarea unui serviciu de specialitate pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice respectiv documentaţie tehnico-economice pentru proiectul "Zona de agrement Parc Şipote", proiect ce are în vedere reconversia şi refuncţionalizarea unui teren degradat din municipiul Suceava în vederea îmbunătăţirii, revitalizării, reducerii poluării aerului şi promovării măsurilor de reducere...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unui serviciu de specialitate pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice respectiv documentaţie tehnico-economice pentru proiectul "Zona de agrement Parc Şipote", proiect ce are în vedere reconversia şi refuncţionalizarea unui teren degradat din municipiul Suceava în vederea îmbunătăţirii, revitalizării, reducerii poluării aerului şi promovării măsurilor de reducere a zgomotului în mediul urban.
Serviciile constau în:
elaborare studii de teren (studiu topografic, avizat OCPI, cu evidenţierea numerelor cadastrale, studiu geotehnic, studiu de mobilitate/trafic, studiu de evaluare al potentialului arheologic al perimetrului studiat, studiu hidrologic, studiu de cartare/zonificare a vegetatiei si faunei);
elaborare expertiză tehnică;
elaborare Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, inclusiv verificarea acesteia conform HG 742/2018;
elaborare documentatie pentru obtinerea Avizelor si Acordurilor conform certificatului de urbanism, inclusiv obţinerea lor;
elaborare Proiect Tehnic şi detalii de executare de execuţie, inclusiv verificare de verificatori atestati conform HG 742/2018, DTAC si DTOE;
soluţia tehnică trebuie sa includă şi soluţiile tehnice pentru branşamentele la reţelele tehnico-edilitare (apă, canalizare, energie electrică, telecomunicatii);
elaborare cerere de finantare şi a anexelor solicitate de ghidul solicitantului;
asistenţă acordată beneficiarului pe parcursul depunerii proiectului;
asistenţă acordată beneficiarului pe parcursul evaluarii proiectului şi ulterior până la semnarea contractului de finanţare (ex. posibile clarificari solicitate de evaluatori).
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă stabileşte că termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare, este în a 4 a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.