Contractul presupune achizitionarea unor servicii de specialitate pentru intocmirea documentatiei tehnico - economice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile pentru proiectul "Parc Fotovoltaic", proiect care are în vedere reconversia şi refuncţionalizarea unui teren degradat din ZUF Suceava în vederea revitalizării, reducerii poluării aerului şi producerea de energe electrica din surse regenerabile.
Serviciile consta...
Contractul presupune achizitionarea unor servicii de specialitate pentru intocmirea documentatiei tehnico - economice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile pentru proiectul "Parc Fotovoltaic", proiect care are în vedere reconversia şi refuncţionalizarea unui teren degradat din ZUF Suceava în vederea revitalizării, reducerii poluării aerului şi producerea de energe electrica din surse regenerabile.
Serviciile constau în:
- elaborare studii de teren (studiu topografic, avizat OCPI, cu evidenţierea numerelor cadastrale, studiu de impact asupra mediului, etc);
- elaborare Studiu de Fezabilitate conform HG nr. 907/2016, inclusiv verificarea acesteia conform HG nr. 742/2018;
- elaborare documentatie pentru obtinerea Avizelor si Acordurilor conform certificatului de urbanism, inclusiv obţinerea lor;
- elaborare Proiect Tehnic şi detalii de executare, inclusiv verificare de verificatori atestati conform HG nr. 742/2018, DTAC si DTOE;
- soluţia tehnică trebuie sa includă şi soluţiile tehnice pentru branşamentele la reţelele tehnico-edilitare (apă, canalizare, energie electrică, telecomunicatii);
- elaborare cerere de finantare şi a anexelor solicitate de ghidul solicitantului;
- asistenţă acordată beneficiarului pe parcursul depunerii proiectului;
- asistenţă acordată beneficiarului pe parcursul evaluarii proiectului şi ulterior până la semnarea contractului de finanţare (ex. posibile clarificari solicitate de evaluatori).
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 7 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 4 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.