Specificatiile tehnice: DJ 601C: sectorul de drum judeţean DJ 601C începe la km 7+364 la intersecţia cu DJ 506 în satul Bîscoveni, comuna Gălăteni şi se sfârşeşte la km 17+363 la intersecţia cu DJ 504 în satul Perii Broşteni, comuna Olteni. Lungimea tronsonului de drum judeţean pe care s-au executat lucrări de modernizare este de 9,999 km şi are următoarele caracteristici: -platforma drumului 8,00 m, -partea carosabilă 6,00...
Specificatiile tehnice: DJ 601C: sectorul de drum judeţean DJ 601C începe la km 7+364 la intersecţia cu DJ 506 în satul Bîscoveni, comuna Gălăteni şi se sfârşeşte la km 17+363 la intersecţia cu DJ 504 în satul Perii Broşteni, comuna Olteni. Lungimea tronsonului de drum judeţean pe care s-au executat lucrări de modernizare este de 9,999 km şi are următoarele caracteristici: -platforma drumului 8,00 m, -partea carosabilă 6,00 m, -benzi de circulaţie 2, -acostamente 2 x 1,00 m: -din care banda de încadrare 2 x 0,25 m, -panta transversală pe partea carosabilă si benzile de încadrare:2,5%, -panta transversală pe acostamente: 4%.Pentru modernizarea drumului judeţean au fost executate: Lucrări de drum:- tronson km 7+364 – km 8+775: au fost executate lucrări pentru refacerea structurii rutiere cu utilizarea zestrei existente a drumului;- tronson km 8+775 – km 13+300: au fost executate lucrări pentru realizarea structurii rutiere;- tronson km 13+300 – km 17+602: au fost executate lucrări pentru refacerea structurii rutiere cu utilizarea zestrei existente a drumului;- şanţuri trapezoidale betonate – 2.737 ml;- rigole carosabile cu capac – 114 ml, rigole ranforsate – 116 ml,- şanţuri de pământ – 18.580 ml;- 11 podeţe tubulare ? 1000, L=11 ml,- 5 podeţe prefabricate P2, L=11 ml;- 31 drumuri laterale pe o lungime de 25 ml;- 80 de accese proprietăţi private;- 4 parcări dotate cu mobilier urban ;- 4 staţii de autobuz prevăzute cu adăposturi pe structură metalică;- parapet metalic greu – 586 ml,- indicatori hectometrici – 93 buc, indicatori kilometrici – 10 buc, panouri indicatoare pentru circulaţie - 143 buc, fluturaşi reflectorizanţi – 93 buc, au fost executate marcaje rutiere longitudinale – 25,50 km echivalenţi şi marcaje rutiere transversale – 107 mp.Lucrări de pod km 8+696: a fost executat pod cu o singură deschidere cu lungimea de 12 ml, suprastructura fiind alcătuită din 16 grinzi prefabricate precomprimate cu armătură aderentă cu L=12 ml, aşezate joantiv la 0,62 m interax, grinzile au înălţimea de 52 cm şi lăţimea tălpii de 60 cm, având forma de T întors. Infrastructura este alcătuită din două culee de beton armat, care se racordează cu terenul prin aripi din beton armat. Zidurile de gardă au fost turnate odată cu placa de suprabetonare. Pentru reducerea afuierii culeelor a fost executată zidărie din piatră brută, protejată la suprafaţă cu un strat de beton. Protecţia din zidărie a fost realizată sub pod şi pe lungimea aripilor, fiind delimitată de pinteni de beton. Au fost montate borduri înalte care delimitează partea carosabilă de trotuar şi a fost montat parapet metalic pietonal. Durata de realizare a serviciului pentru întocmirea documentaţiei tehnice necesare obţinerii autorizaţiei de gospodarire a apelor pentru obiectivul de investitii:20 zile.