1. Informarea si consilierea operatorului sau a persoanei imputernicite de operator, precum si a angajatilor care se ocupa de prelucrare cu privire la obligatiile care le revin in temeiul GDPR si al altor dispozitii de drept european sau de drept intern referitoare la protectia datelor, ori de cate ori este necesar, dar nu mai putin de o data la fiecare 6 luni;
2. Monitorizarea respectarii politicii de prelucrare a datel...
1. Informarea si consilierea operatorului sau a persoanei imputernicite de operator, precum si a angajatilor care se ocupa de prelucrare cu privire la obligatiile care le revin in temeiul GDPR si al altor dispozitii de drept european sau de drept intern referitoare la protectia datelor, ori de cate ori este necesar, dar nu mai putin de o data la fiecare 6 luni;
2. Monitorizarea respectarii politicii de prelucrare a datelor, evaluarea necesitatii unor ajustari sau completari ale acesteia pentru cresterea nivelului de protectie a datelor cu caracter personal, inclusiv alocarea responsabilitatilor si actiunile de sensibilizare si de pregatire a personalului implicat in operatiunile de prelucrare, precum si auditurile aferente, ori de cate ori este necesar, dar nu mai putin de o data la fiecare 6 luni;
3. Furnizarea de consiliere, la cerere, in ceea ce priveste evaluarea impactului asupra protectiei datelor si monitorizarea prelucrarilor noi, in conformitate cu Articolul 35;
4. Cooperarea cu autoritatea de supraveghere, ori de cate ori este necesar;
5. Asumarea rolului de punct de contact pentru autoritatea de supraveghere privind aspectele legate de prelucrare;
6. Consultarea prealabila, la cerere sau ori de cate ori exista indicii ca prelucrarea ar genera un risc ridicat, precum si, daca este cazul, consultarea cu privire la masurile care se impun;
7. Evaluarea si gestionarea riscului asociat operatiunilor de prelucrare, luand in considerare natura, domeniul de aplic