Feedback
I.D.: 25163607

Servicii pentru organizare eveniment la Alba Iulia in data de 16.01.2018

Data publicarii
09.01.18 Exista 100.951 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
11.01.18
Pretul estimativ:
2.700,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurare sala pentru organizarea evenimentului, asigurare pauza de cafea ?i prânz pentru aprox. 45 persoane, dupa cum urmeaza: 1. ÎNCHIRIERE SALA CONFERIN?E • Prestatorul va pune la dispozi?ia achizitorului o sala adecvata derularii evenimentului în 16.01.2018, intervalul orar 09:00 – 15:00, organizata în format teatru ?i cu o capacitate de minim 60 locuri, dotata cu masa de prezidiu, scaune, videoproiector, ecran proiec?i...
Asigurare sala pentru organizarea evenimentului, asigurare pauza de cafea ?i prânz pentru aprox. 45 persoane, dupa cum urmeaza: 1. ÎNCHIRIERE SALA CONFERIN?E • Prestatorul va pune la dispozi?ia achizitorului o sala adecvata derularii evenimentului în 16.01.2018, intervalul orar 09:00 – 15:00, organizata în format teatru ?i cu o capacitate de minim 60 locuri, dotata cu masa de prezidiu, scaune, videoproiector, ecran proiec?ie; sala de conferin?e va fi situata în zona ”Centru” a municipiului Alba Iulia, la o distan?a de maxim 400 m pe ruta cea mai scurta fa?a de sediul Agen?iei pentru Dezvoltare Regionala Centru; 2. ASIGURAREA PAUZEI DE CAFEA • Prestatorul va asigura: bautura calda (cafea ?i ceai) ?i rece (apa minerala ?i plata, bauturi racoritoare), produse de patiserie dulce si sarata. Produsele men?ionate mai sus se vor asigura în cantita?i suficiente pentru numarul de participan?i la eveniment. Pauza de cafea se va organiza într-un spatiu adecvat, în incinta locatiei de desfasurare a evenimentului, cât mai aproape de sala unde vor avea loc lucrarile acestuia. Pauza de cafea va fi pregatita pentru ora de începere a evenimentului (09:30) cu completare la pauza de la ora 11:45. Prestatorul va asigura personalul specializat, echipamentele, logistica, bunurile si serviciile în legatura cu realizarea acestei activita?i la loca?ia ?i în data solicitate de achizitor; 3. ASIGURAREA PRÂNZULUI • Prânzul va fi organizat în incinta locatiei de desfasurare a evenimentului ?i va consta în meniu fix compus din 3 feluri de mâncare (supe/ciorbe, fel principal ?i desert) la care se va adauga apa minerala ?i plata. Prânzul va fi pregatit pentru a putea fi servit în intervalul 13:30 – 14:30. Prestatorul va asigura personalul specializat, echipamentele, logistica, bunurile si serviciile în legatura cu realizarea acestei activita?i la loca?ia ?i în data solicitate de achizitor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu