2. Lot 2 - Servicii pentru intocmirea proiectului tehnic de executie si servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea, reabilitarea, extinderea si dotarea camiului cultural din satul Pietroasa, comuna Pietroasa",
Servicii pentru intocmirea proiectului tehnic de executie si servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor:
Etapa 1 - Intocmirea doc...
2. Lot 2 - Servicii pentru intocmirea proiectului tehnic de executie si servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea, reabilitarea, extinderea si dotarea camiului cultural din satul Pietroasa, comuna Pietroasa",
Servicii pentru intocmirea proiectului tehnic de executie si servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor:
Etapa 1 - Intocmirea documentatiei, depunerea si obtinerea autorizatiei de construire - Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.) (cu dovada luarii in evidenta de O.A.R., avizarea acesteia de catre IRC - Vest si ISU - Timis) si Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E.)
Etapa 2 - Intocmirea si predarea proiectului tehnic de executie (conform HG 907/29.11.2016). Intocmirea proiectului tehnic de executie trebuie sa includa/prevada toate cerintele impuse prin avizele/acordurile obtinute in vederea obtinerii autorizatiei de construire.
Etapa 3 – Acordarea de servicii de asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat, inclusiv intocmirea Dispozitiilor de santier (insotite de memoriu justificativ si, daca e cazul, liste de cantitati de lucrari si piese desenate vizate de verificator). Serviciile de asitenta tehnica pot fi prestate online, telefonic sau prin curier cu exceptia urmatoarelor situatii in care este obligatorie prezenta fizica a prestatorului la locul de desfasurare a lucrarilor/sediul achizitorului:
- Participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat;
- Participarea proiectantului la toate vizitele pe teren efectuate de reprezentantii AFIR/CRFIR TIMISOARA;
- Participarea proiectantului la sedintele de lucru privind stadiul executiei lucrarilor ce se vor desfasura la sediul achizitorului (cu participarea executantului lucrarilor, a dirigintelul de santier si a achizitorului), respectiv in medie 2 sedinte de lucru pe luna rezultand un total de 20 de sedinte de lucru pe toata durata de executie a lucrarilor;.
1. Lot 1 - Servicii pentru intocmirea proiectului tehnic de executie si servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea, reabilitarea, extinderea si dotarea camiului cultural din satul Farasesti, comuna Pietroasa",
Servicii pentru intocmirea proiectului tehnic de executie si servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor:
Etapa 1 - Intocmirea documentatiei, depunerea si obtinerea autorizatiei de construire - Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.) (cu dovada luarii in evidenta de O.A.R., avizarea acesteia de catre IRC - Vest si ISU - Timis) si Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (P.O.E.)
Etapa 2 - Intocmirea si predarea proiectului tehnic de executie (conform HG 907/29.11.2016). Intocmirea proiectului tehnic de executie trebuie sa includa/prevada toate cerintele impuse prin avizele/acordurile obtinute in vederea obtinerii autorizatiei de construire.
Etapa 3 – Acordarea de servicii de asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat, inclusiv intocmirea Dispozitiilor de santier (insotite de memoriu justificativ si, daca e cazul, liste de cantitati de lucrari si piese desenate vizate de verificator). Serviciile de asitenta tehnica pot fi prestate online, telefonic sau prin curier cu exceptia urmatoarelor situatii in care este obligatorie prezenta fizica a prestatorului la locul de desfasurare a lucrarilor/sediul achizitorului:
- Participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat;
- Participarea proiectantului la toate vizitele pe teren efectuate de reprezentantii AFIR/CRFIR TIMISOARA;
- Participarea proiectantului la sedintele de lucru privind stadiul executiei lucrarilor ce se vor desfasura la sediul achizitorului (cu participarea executantului lucrarilor, a dirigintelul de santier si a achizitorului), respectiv in medie 2 sedinte de lucru pe luna rezultand un total de 20 de sedinte de lucru pe toata durata de executie a lucrarilor;.