Feedback
I.D.: 56793473

Servicii pentru implementarea unei solutii privind "Sistem de Management electronic al Documentelor" si furnizare instrumente informatice

Data publicarii
11.05.21 Exista 124.393 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212311-2
Termenul limita pentru depunere:
08.06.21
Pretul estimativ:
780.000,00 RON - 780.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.05.21 Publicat la 20.05.21 Publicat la 28.05.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
prestare servicii pentru implementarea unui soluţii privind "Sistem de Management electronic al Documentelor" urnizare instrumente informatice Societatea Compania de Apa Oradea S.A. doreşte implementarea unui sistem de Document Management pentru asigurarea unei gestiuni electronice a documentelor si fluxurilor de lucru. Totodată se urmăreşte crearea unui mod de lucru colaborativ pentru ca diferiţi membri ai unei echipe sa ...
prestare servicii pentru implementarea unui soluţii privind "Sistem de Management electronic al Documentelor" urnizare instrumente informatice Societatea Compania de Apa Oradea S.A. doreşte implementarea unui sistem de Document Management pentru asigurarea unei gestiuni electronice a documentelor si fluxurilor de lucru. Totodată se urmăreşte crearea unui mod de lucru colaborativ pentru ca diferiţi membri ai unei echipe sa poată partaja documente pentru analiza si modificări. Acest sistem trebuie să furnizeze Companiei de Apă Oradea instrumente informatice în scopul eficientizării procesării documentelor, evitării întreruperilor ce pot apărea în fluxurile informaţionale ale companiei, reducând astfel întârzierile în procesul decizional cu impact asupra activităţilor operative. Pentru îmbunătăţirea performantelor companiei si îndeplinirea obiectivelor asumate este evidenta necesitatea utilizării unui instrument informatic care sa satisfacă nevoile procesare şi stocare a documentelor si care sa poată fi accesata simplu de către membrii organizaţiei, indiferent de locaţia acestora. Cerinţele impuse prin Caietele de sarcini sunt considerate ca fiind minimale. -EC va răspunde consolidat doar la solicitările de clarificări adresate până în a 6–a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor; - EC va transmite raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor Astfel Entitatea contractantă nu mai răspunde la nicio solicitare de clarificări transmisă după postarea în SICAP a răspunsului consolidat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii pentru implementarea unei solutii privind "Sistem de Management electronic al Documentelor" si furnizare instrumente informatice  
Elaborare proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (DTAC), proiect tehnic pentru execuţia lucrărilor (PT), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţia lucrării pentru "Construcţie - construirea sediului Companiei De Apă Oradea, amenajare locuri de parcare acoperite tip carport şi locuri de parcare neacoperite." 09.09.24
Elaborare proiect pentru autorizarea execuției lucrărilor (DTAC), proiect tehnic pentru execuția lucrărilor (PT), asistența tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor și execuția lucrării pentru „Construcție - construirea sediului Companiei De Apă Oradea, amenajare locuri de parcare acoperite tip carport și locuri de parcare neacoperite.” 09.09.24
Elaborare proiect pentru autorizarea execuției lucrărilor (DTAC), proiect tehnic pentru execuția lucrărilor (PT), asistența tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor și execuția lucrării pentru „Construcție - construirea sediului Companiei De Apă Oradea, amenajare locuri de parcare acoperite tip carport și locuri de parcare neacoperite.” 09.09.24
"Digitalizarea activităţii SC Compania de Apă SA Oradea prin achizitie de echipamente tehnologice si functionale cu montaj inclus (contoare+software)" 22.03.23
Furnizare: Soluţie de monitorizare şi control a reţelei informatice  
SERVICII DE MODERNIZARE A SISTEMULUI INFORMATIC AL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI ORADEA pentru obiectivul de investitie “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului Oradea"  
CL 11 R2 – etapa 2– "Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare menajeră în zona de SE a municipiului Oradea" 16.02.22
CL 11 R2 – etapa 2– "Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare menajeră în zona de SE a municipiului Oradea" 02.12.21
CL 11 R2 – etapa 2– "Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare menajeră în zona de SE a municipiului Oradea" 02.12.21