Pachet servicii evenimente, format din:
1. Inchiriere sala tip conferinta, capacitate 50 persoane, dotata cu resurse adecvate: scaune, videoproiector, ecran proiectie acces internet. Durata eveniment cca 6 ore.
2. Hrana pentru participanti:
a) Serviicii coffe-break (1 cafea/cappucino, 1 apa plata/minerala la 0.5 l, 1 suc la 0.5 l, patiserie dulce/sarata min 150 gr/persoana) pentru participanti (50 persoane);
b) Masa de pr...
Pachet servicii evenimente, format din:
1. Inchiriere sala tip conferinta, capacitate 50 persoane, dotata cu resurse adecvate: scaune, videoproiector, ecran proiectie acces internet. Durata eveniment cca 6 ore.
2. Hrana pentru participanti:
a) Serviicii coffe-break (1 cafea/cappucino, 1 apa plata/minerala la 0.5 l, 1 suc la 0.5 l, patiserie dulce/sarata min 150 gr/persoana) pentru participanti (50 persoane);
b) Masa de pranz, formata din gustare/aperitiv: 150-200 gr/pers 200 gr (la gata), fel principal: 250-300 gr/pers (la gata), garnitura/salata: 200 gr/pers; desert: 150-200 gr/pers – placinte / tort / prajituri/inghetata, apa minerala carbogazoasa si plata – 500ml x 2/pers; cafea/ceai/150 ml/pers.
Nota: Se vor respecta toate conditiile igienico-sanitare; nu se vor folosi pahare, farfurii si tacamuri de unica folosinta.
3. Roll-up - sistem Roll-up banner confectionat din aluminiu, dimensiune min. 85 x 200 cm, impachetare usoara, contine obligatoriu titlul proiectului, bugetul total din care contributia UE, tematica workshop-ului. Material recomandat pentru print: polipropilenă, BLOCKOUT sau banner. Are inclus si geanta de transport.