Feedback
I.D.: 80869579

Servicii pentru evenimente - Marketing si Comunicare Festival IntenCity

Data publicarii
13.04.23 Exista 129.863 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Pretul estimativ:
2.310.925,00 RON - 2.310.925,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile pentru evenimente includ realizarea următoarelor: 1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele: - identificarea audienţei, public ţintă targetat din România şi din ţări învecinate (Bulgaria, Serbia); - organizarea şi gestionarea campaniei de Marketing şi Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting şi...
Serviciile pentru evenimente includ realizarea următoarelor: 1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele: - identificarea audienţei, public ţintă targetat din România şi din ţări învecinate (Bulgaria, Serbia); - organizarea şi gestionarea campaniei de Marketing şi Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting şi remarketing, inclusiv "big data" cu ajutorul AI, pentru depistarea celor mai eficiente canale şi metode de promovare pentru atragerea audienţei ţintă; - calendar de activităţi de marketing; - calendar comunicare. 2. Identitate generală de brand pentru festival Autoritatea contractantă va pune la dispoziţia prestatorului logo-ul Festivalului ce va fi declinat de către prestator pe toate materialele personalizate (flyere, afişe, materiale promoţionale, comunicate, mape, etc.) ce vor fi utilizate pentru eveniment.Realizarea identităţii generale pentru Festival va trebui să includă adaptarea unei imagini unitare (de la creaţie până la implementare) şi declinarea acesteia. Toate aceste materiale trebuie aprobate, în prealabil, de către Autoritatea Contractantă. 3. Campanie de promovare în publicaţii online ce va cuprinde publicarea de advertoriale şi/sau materiale jurnalistice în presa online. 4. Campanii de comunicare la RADIO. Campania de comunicare la radio presupune creaţia, producţia şi difuzarea a 3 spoturi radio (3 producţii diferite). Durata aproximativă a fiecărui spot va fi de 20-30 de secunde. 5. Campanie de promovare TV 5.1. Spot TV Crearea, producţia şi difuzarea unui spot TV, cu o durată de aproximativ 30 de secunde, format full HD/4K. 5.2. Publireportaje TV: Crearea, producţia şi difuzarea a minim 4 publireportaje TV diferite pentru România care vor fi difuzate înainte de eveniment (nu mai târziu de 29 iunie 2023), format full HD/4K, cu o durată între 40 şi 60 de secunde care vor fi difuzate la posturile TV menţionate anterior, în prime-time, în intervalul orar 18.00 –23.00. 6. Campanie social media Campania social media se va desfăşura pe următoarele platforme: Facebook; Instagram; Tik – Tok; Youtube, fiind deja create pagini dedicate Festivalului, pagini care vor fi puse la dispoziţia prestatorului, în vederea administrării pe durata derulării contractului, împreună cu Autoritatea Contractantă. 7. Campanie de publicitate outdoor. Realizare campanie publicitară outdoor pentru eveniment (cu toate serviciile incluse de concepţie, machetare, producţie, chirie panouri, montaj) 8. Materiale promoţionale 9. Servicii conexe
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu