Serviciile pentru evenimente includ realizarea următoarelor:
1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity
Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele:
- identificarea audienţei, public ţintă targetat din România şi din ţări învecinate (Bulgaria, Serbia);
- organizarea şi gestionarea campaniei de Marketing şi Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting şi...
Serviciile pentru evenimente includ realizarea următoarelor:
1. Strategia de promovare a Festivalului IntenCity
Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, printre altele:
- identificarea audienţei, public ţintă targetat din România şi din ţări învecinate (Bulgaria, Serbia);
- organizarea şi gestionarea campaniei de Marketing şi Comunicare care să cuprindă inclusiv analiza celor mai bune practici de targeting şi remarketing, inclusiv "big data" cu ajutorul AI, pentru depistarea celor mai eficiente canale şi metode de promovare pentru atragerea audienţei ţintă;
- calendar de activităţi de marketing;
- calendar comunicare.
2. Identitate generală de brand pentru festival
Autoritatea contractantă va pune la dispoziţia prestatorului logo-ul Festivalului ce va fi declinat de către prestator pe toate materialele personalizate (flyere, afişe, materiale promoţionale, comunicate, mape, etc.) ce vor fi utilizate pentru eveniment.Realizarea identităţii generale pentru Festival va trebui să includă adaptarea unei imagini unitare (de la creaţie până la implementare) şi declinarea acesteia. Toate aceste materiale trebuie aprobate, în prealabil, de către Autoritatea Contractantă.
3. Campanie de promovare în publicaţii online ce va cuprinde publicarea de advertoriale şi/sau materiale jurnalistice în presa online.
4. Campanii de comunicare la RADIO. Campania de comunicare la radio presupune creaţia, producţia şi difuzarea a 3 spoturi radio (3 producţii diferite). Durata aproximativă a fiecărui spot va fi de 20-30 de secunde.
5. Campanie de promovare TV
5.1. Spot TV
Crearea, producţia şi difuzarea unui spot TV, cu o durată de aproximativ 30 de secunde, format full HD/4K.
5.2. Publireportaje TV:
Crearea, producţia şi difuzarea a minim 4 publireportaje TV diferite pentru România care vor fi difuzate înainte de eveniment (nu mai târziu de 29 iunie 2023), format full HD/4K, cu o durată între 40 şi 60 de secunde care vor fi difuzate la posturile TV menţionate anterior, în prime-time, în intervalul orar 18.00 –23.00.
6. Campanie social media
Campania social media se va desfăşura pe următoarele platforme: Facebook; Instagram; Tik – Tok; Youtube, fiind deja create pagini dedicate Festivalului, pagini care vor fi puse la dispoziţia prestatorului, în vederea administrării pe durata derulării contractului, împreună cu Autoritatea Contractantă.
7. Campanie de publicitate outdoor. Realizare campanie publicitară outdoor pentru eveniment (cu toate serviciile incluse de concepţie, machetare, producţie, chirie panouri, montaj)
8. Materiale promoţionale
9. Servicii conexe