Achizitie Servicii pentru evenimente - Festival Craiova Intencity, conform cerintelor caietului de sarcini nt. 1159/27.04.2022.
A. VÂNZARE BILETE PENTRU ACCESUL LA EVENIMENT
- să înregistreze/vizeze biletele/abonamentele de intrare la eveniment la Administraţia Financiară, Direcţia Taxe şi Impozite a Primăriei Municipiului Craiova;
- să transmită pe e-mail borderourile de încasări bilete/abonamente (serie, număr, valoare) d...
Achizitie Servicii pentru evenimente - Festival Craiova Intencity, conform cerintelor caietului de sarcini nt. 1159/27.04.2022.
A. VÂNZARE BILETE PENTRU ACCESUL LA EVENIMENT
- să înregistreze/vizeze biletele/abonamentele de intrare la eveniment la Administraţia Financiară, Direcţia Taxe şi Impozite a Primăriei Municipiului Craiova;
- să transmită pe e-mail borderourile de încasări bilete/abonamente (serie, număr, valoare) de 2 ori pe lună
- să vireze, în contul autorităţii contractante, valoarea aferentă biletelor vândute
- să promoveze evenimentul, prin instrumentele proprii (platformă, puncte de vânzare, parteneri etc.), fiind obligat să prezinte graficul de promovare autorităţii contractante;
- să tipărească: sigla autorităţii contractante, logo-ul festivalului, primăriei, preţ, taxe etc.;
- să asigure atât logistica pentru accesul în locaţie cât şi personalul necesar, ţinând cont că vor fi 8 puncte de acces.
B. SERVICII DE PROMOVARE EVENIMENT (MARKETING ŞI COMUNICARE)
Serviciile de promovare eveniment includ realizarea următoarelor:
1. Identitate generală de brand pentru festival – declinări pe diverse materiale.
2. Concepţia şi implementarea Strategiei de Promovare a evenimentului (marketing şi comunicare).
Având în vedere că serviciile de promovare sunt necesare pentru un festival internaţional de muzică, este necesară implementarea unui mix de PR & publicitate online şi offline pentru îndeplinirea obiectivelor propuse.
Obiective Strategia de Promovare:
Obiective specifice:
I. Crearea identităţii Festivalului Craiova IntenCity
II. Promovarea Festivalului Craiova IntenCity (naţional şi internaţional)
III. Promovarea Operei Române Craiova si a Municipiului Craiova pe harta evenimentelor internaţionale
Obiective generale:
Prezentarea Strategiei de Promovare trebuie să includă, de asemenea, printre altele:
- identificarea audienţei, public ţintă targetat din România şi din ţări învecinate (Bulgaria, Serbia, Ungaria, Grecia etc.), fără a se limita la acestea, dacă este cazul;
- calendar de activităţi de marketing;
- calendare comunicare (de la anunţ eveniment, anunţ bilete, line-up, promovare oraş, informaţii acces etc.);
- nominalizare activităţi necesare pentru creşterea notorietăţii;
- propunere parteneri care să devină promotorii/ambasadorii festivalului.
Serviciile de promovare a evenimentului Craiova IntenCity, cu acordul prealabil al autorităţii contractante, trebuie să includă următoarele:
a) campanii de comunicare în PRESA SCRISĂ/ONLINE
b) campanii de comunicare la RADIO
c) campanii de comunicare la TELEVIZIUNE
d) campanii de promovare SOCIAL MEDIA
e) servicii de publicitate OUTDOOR
f) materiale promoţionale
g) Servicii conexe