Autoritatea contractantă doreşte achiziţia Serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie “AMENAJAREA UNUI CENTRU DE RESURSE PENTRU OCUPARE" din municipiul Hunedoara, B-dul Corvin nr.14, clădirea fostei şcoli generale Nr.1 respectiv etalul I al clădirii.
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lu...
Autoritatea contractantă doreşte achiziţia Serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie “AMENAJAREA UNUI CENTRU DE RESURSE PENTRU OCUPARE" din municipiul Hunedoara, B-dul Corvin nr.14, clădirea fostei şcoli generale Nr.1 respectiv etalul I al clădirii.
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări, se va realiza în baza Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), elaborată de către prestatorul Kes Business SRL pentru obiectivul de investiţie “Amenajarea unui centru de resurse pentru ocupare", prin proiectul nr.69/2021, anexă la documentaţia de atribuire.
Obiectivele specifice ale proiectului:
Obiectivul specific nr. 1 – Amenajarea unui spaţiu urban degradat al comunităţii, respectiv amenajarea etajului I aparţinând clădirii fostei Şcoli Generale Nr. 1, cu o suprafaţă de 847,80 mp, pentru a oferi servicii/activităţi integrate de ocupare, pentru a găzdui activităţi/cursuri de formare profesională, consiliere profesională, antreprenoriat şi integrare pe piaţa forţei de muncă.
Obiectivul specific nr. 2 – Facilitarea accesului la servicii sociale, educative, de reintegrare în circuitul muncii, de reintegrare în viaţa comunităţii a persoanelor care trăiesc în zone urbane unde s-au implementat strategii integrate de dezvoltare locală.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileşte că termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.