Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, corelate cu obiectivele specifice ale proiectului.
Prin realizarea acestei investiţii “Amenajarea unui Centru de Resurse pentru Ocupare’’se va asigura reabilitarea etajului I al clădirii situată la adresa B-dul Corvin, nr.14, ...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, corelate cu obiectivele specifice ale proiectului.
Prin realizarea acestei investiţii “Amenajarea unui Centru de Resurse pentru Ocupare’’se va asigura reabilitarea etajului I al clădirii situată la adresa B-dul Corvin, nr.14, Hunedoara, jud. Hunedoara (clădirea fostei Şcoli Generale Nr. 1), având suprafaţă utilă de 847,8 mp, în scopul pregătirii spaţiului pentru activităţile care se vor desfăşura în cadrul Centrului de resurse pentru ocupare. Prin aceasta investiţie se vor derula lucări de reabilitare/modernizare/reamenajare/intervenţie la instalaţii sanitare, instalaţii electrice, amenajări interioare (pereţi, tavane, pardoseli, etc), înlocuire tâmplărie, dotări etc.
Scopul acestui obiectiv şi a prezentei achiziţii îl constituie:
• SERVICII DE PROIECTARE, care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberării autorizaţiei de construire, elaborarea documentaţiilor tehnice în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (P.A.C.), elaborarea proiectului tehnic (P.T.), detalii de executie (D.E.) şi documentaţia tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.);
• SERVICII DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI;
• EXECUŢIA DE LUCRĂRI, respectiv:
- consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural, refacere finisaje interioare şi exterioare, executarea unor lucrări de recompartimentare interioară;
- izolarea termică a faţadei - partea vitrată, prin înlocuirea tâmplăriei exterioare;
- lucrări de reabilitare termica a sistemului de incalzire / a sistemului de furnizare a apei calde de consum;
- lucrări de reabilitare a instalaţiei electrice si a instalaţiei de iluminat;
- înlocuire instalaţii şi obiecte sanitare;
- înlocuire a tâmplăriei interioare (uşi de acces şi ferestre);
- instalaţii supraveghere video in interiorul clădirii;
- crearea de facilităţi/ adaptarea infrastructurii pentru persoane cu dizabilităţi (rampe de acces în clădire)
- alte lucrări specifice necesare obţinerii avizului ISU.
Valoarea totală estimată a achiziţiei = 1.273.256,31 lei fără TVA, din care:
Elaborarea documentaţie tehnică faza PT = 27.510,00 lei fără TVA;
Asistenta tehnica din partea proiectantului = 4.000,00 lei fără TVA;
Execuţie lucrări = 1.241.746,31 lei fără TVA.
Lucrările şi serviciile care fac obiectul prezentei achiziţii, sunt detaliate în caietul de sarcini, anexă la documentaţia de atribuire.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileşte că termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.