Feedback
I.D.: 76669343

Servicii pentru elaborarea documentaţiei tehnice faza PT, asistentă tehnică din partea proiectantului, precum si execuţie lucrări , din cadrul proiectului "AMENAJAREA UNUI CENTRU DE RESURSE PENTRU OCUPARE" din municipiul Hunedoara.

Data publicarii
20.12.22 Exista 114.244 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, corelate cu obiectivele specifice ale proiectului. Prin realizarea acestei investiţii “Amenajarea unui Centru de Resurse pentru Ocupare’’se va asigura reabilitarea etajului I al clădirii situată la adresa B-dul Corvin, nr.14, ...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, corelate cu obiectivele specifice ale proiectului. Prin realizarea acestei investiţii “Amenajarea unui Centru de Resurse pentru Ocupare’’se va asigura reabilitarea etajului I al clădirii situată la adresa B-dul Corvin, nr.14, Hunedoara, jud. Hunedoara (clădirea fostei Şcoli Generale Nr. 1), având suprafaţă utilă de 847,8 mp, în scopul pregătirii spaţiului pentru activităţile care se vor desfăşura în cadrul Centrului de resurse pentru ocupare. Prin aceasta investiţie se vor derula lucări de reabilitare/modernizare/reamenajare/intervenţie la instalaţii sanitare, instalaţii electrice, amenajări interioare (pereţi, tavane, pardoseli, etc), înlocuire tâmplărie, dotări etc. Scopul acestui obiectiv şi a prezentei achiziţii îl constituie: • SERVICII DE PROIECTARE, care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberării autorizaţiei de construire, elaborarea documentaţiilor tehnice în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (P.A.C.), elaborarea proiectului tehnic (P.T.), detalii de executie (D.E.) şi documentaţia tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.); • SERVICII DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI; • EXECUŢIA DE LUCRĂRI, respectiv: - consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural, refacere finisaje interioare şi exterioare, executarea unor lucrări de recompartimentare interioară; - izolarea termică a faţadei - partea vitrată, prin înlocuirea tâmplăriei exterioare; - lucrări de reabilitare termica a sistemului de incalzire / a sistemului de furnizare a apei calde de consum; - lucrări de reabilitare a instalaţiei electrice si a instalaţiei de iluminat; - înlocuire instalaţii şi obiecte sanitare; - înlocuire a tâmplăriei interioare (uşi de acces şi ferestre); - instalaţii supraveghere video in interiorul clădirii; - crearea de facilităţi/ adaptarea infrastructurii pentru persoane cu dizabilităţi (rampe de acces în clădire) - alte lucrări specifice necesare obţinerii avizului ISU. Valoarea totală estimată a achiziţiei = 1.273.256,31 lei fără TVA, din care: Elaborarea documentaţie tehnică faza PT = 27.510,00 lei fără TVA; Asistenta tehnica din partea proiectantului = 4.000,00 lei fără TVA; Execuţie lucrări = 1.241.746,31 lei fără TVA. Lucrările şi serviciile care fac obiectul prezentei achiziţii, sunt detaliate în caietul de sarcini, anexă la documentaţia de atribuire. În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileşte că termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii pentru elaborarea documentaţiei tehnice faza PT, asistentă tehnică din partea proiectantului, precum si execuţie lucrări , din cadrul proiectului "AMENAJAREA UNUI CENTRU DE RESURSE PENTRU OCUPARE" din municipiul Hunedoara.  
Achiziţia contractului de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului, execuţia de lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a clădirii aflată în proprietatea publică a municipiului Hunedoara, B-dul Corvin, nr.14"  
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea contractantului si executiei lucrari pentru proiectul C5-B2.1.a-403 "Reabilitarea si modernizarea Liceului Teoretic Traian Lalescu-Scoala de muzica"  
Achiziţia servicii de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul C5-A3.1-7 "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 2"  
Servicii pentru elaborarea documentaţiei tehnice faza PT, asistentă tehnică din partea proiectantului, precum si execuţie lucrări , din cadrul proiectului" REABILITARE BLOCURI SOCIALE DIN MUNICIPIUL HUNEDOARA"- pe loturi  
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnice PT, DTAC, caiete de sarcini, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari si organizare de santier pentru obiectivul de investitii: “Creşterea eficienţei energetice a blocului de locuinte A – B-dul Iuliu Maniu din Municipiul Deva", cod SMIS 120396 29.06.20
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnice PT, DTAC, caiete de sarcini, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari si organizare de santier pentru obiectivul de investitii: “Creşterea eficienţei energetice a blocului de locuinte A – B-dul Iuliu Maniu din Municipiul Deva", cod SMIS 120396 17.08.20
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnice PT, DTAC, caiete de sarcini, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari si organizare de santier pentru obiectivul de investitii: “Creşterea eficienţei energetice a blocului de locuinte A – B-dul Iuliu Maniu din Municipiul Deva", cod SMIS 120396 29.06.20
Achizitie proiectare,asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari (inclusiv supraveghere arheologica) pentru proiectul Restaurarea si Valorificarea Durabila a Patrimoniului Cultural - Ansamblul Arhitectural Castelul Corvinilor – Etapa 2 08.05.23
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" - C5-A2-8