Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, corelate cu obiectivele specifice ale proiectului.Prin realizarea acestei investiţii “Amenajarea unui Centru de Resurse pentru Ocupare’’se va asigura reabilitarea etajului I al clădirii situată la adresa B-dul Corvin, nr.14, Hu...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, corelate cu obiectivele specifice ale proiectului.Prin realizarea acestei investiţii “Amenajarea unui Centru de Resurse pentru Ocupare’’se va asigura reabilitarea etajului I al clădirii situată la adresa B-dul Corvin, nr.14, Hunedoara, jud. Hunedoara (clădirea fostei Şcoli Generale Nr. 1), având suprafaţă utilă de 847,8 mp, în scopul pregătirii spaţiului pentru activităţile care se vor desfăşura în cadrul Centrului de resurse pentru ocupare. Prin aceasta investiţie se vor derula lucări de reabilitare/modernizare/reamenajare/intervenţie la instalaţii sanitare, instalaţii electrice, amenajări interioare (pereţi, tavane, pardoseli, etc), înlocuire tâmplărie, dotări etc.Autoritatea Contractantă consideră necesară şi acordă o atenţie deosebită segmentului de persoane defavorizate ale municipiului Hunedoara prin amenajarea acestui Centru de Resurse pentru Ocupare, în prezent la nivelul municipiului Hunedoara nu există un astfel de centru, pentru a oferi posibilitatea si cetăţeniilor din catgoriile sociale defavoriate, şi nu doar acestora, pentru un număr minim de 700 de persoane, să beneficieze de ajutor/sprijin/consilere/reintegrare/formare/recalificare pe piata forţei de muncă.Scopul acestui obiectiv şi a prezentei achiziţii îl constituie:•SERVICII DE PROIECTARE, care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberării autorizaţiei de construire, elaborarea documentaţiilor tehnice în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (P.A.C.), elaborarea proiectului tehnic (P.T.), detalii de executie (D.E.) şi documentaţia tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.);•SERVICII DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI;•EXECUŢIA DE LUCRĂRI, respectiv: - consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural, refacere finisaje interioare şi exterioare, executarea unor lucrări de recompartimentare interioară;- izolarea termică a faţadei - partea vitrată, prin înlocuirea tâmplăriei exterioare;- lucrări de reabilitare termica a sistemului de incalzire / a sistemului de furnizare a apei calde de consum;- lucrări de reabilitare a instalaţiei electrice si a instalaţiei de iluminat;- înlocuire instalaţii şi obiecte sanitare;- înlocuire a tâmplăriei interioare (uşi de acces şi ferestre);- instalaţii supraveghere video in interiorul clădirii;- crearea de facilităţi/ adaptarea infrastructurii pentru persoane cu dizabilităţi (rampe de acces în clădire)- alte lucrări specifice necesare obţinerii avizului ISU.Lucrările şi serviciile care fac obiectul prezentei achiziţii, sunt detaliate în caietul de sarcini, anexă la documentaţia de atribuire.Valoarea totală estimată a achiziţiei = 1.273.256,31 lei fără TVA, din care: Elaborarea documentaţie tehnică faza PT = 27.510,00 lei fără TVA; Asistenta tehnica din partea proiectantului = 4.000,00 lei fără TVA; Execuţie lucrări = 1.241.746,31 lei fără TVA.Principalul rezultat pe care autoritatea contractantă doreşte să îl obţină în urma realizării investiţiei îl reprezintă: amenajarea etajului I al clădirii, situată la adresa din B-dul Corvin, nr.14, Municipiul Hunedoara, jud. Hunedoara (clădirea fostei Şcoli Generale Nr.1), în scopul pregătirii spaţiului pentru activităţile care se vor desfăşura în cadrul Centrului de Resurse pentru Ocupare, respectiv asigurarea unui cadru adecvat în vederea asistării şi stimulării persoanelor fără un angajament formal pe piaţa muncii, sprijinirea acestora în vederea calificării în meseriile solicitate pe piaţa forţei de muncă, sprijin pentru găsirea unui loc de muncă, cât şi pentru integrarea la locul de muncă, creşterea interesului şi a capacităţii de ocupare a persoanelor inactive.Perioada de garanţie acordată lucrării este de minim 36 luni (corelata cu categoria de importanta a constructiei) şi curge de la data admiterii recepţiei la terminarea lucrărilor . În perioada de garanţie, executantul are obligaţia, în urma dispoziţiei date de achizitor, de a executa toate lucrările de remediere a viciilor şi a altor defecte a căror cauză este dată de nerespectarea clauzelor contractuale.