Având în vedere obiectul contractului, respectiv elaborare Proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii:"Reabilitare, modernizare şi dotare sediu alocat către SPIGM Deva, situat pe str. Azaleelor din municipiul Deva, scopul, respectiv obiectivul general al proiectului, este reabilitărea unei construcţii veche, în regim de înălţime P+1E+M, care a funcţionat ca spaţ...
Având în vedere obiectul contractului, respectiv elaborare Proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii:"Reabilitare, modernizare şi dotare sediu alocat către SPIGM Deva, situat pe str. Azaleelor din municipiul Deva, scopul, respectiv obiectivul general al proiectului, este reabilitărea unei construcţii veche, în regim de înălţime P+1E+M, care a funcţionat ca spaţiu de depozitare la parter şi birouri la mansard în tronsonul 1 şi spaţiu pentru centrală termică în tronsonul 2 - Reabilitare, modernizare şi dotare sediu alocat către SPIGM Deva, situat pe str. Azaleelor din municipiul Deva.
Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit este urmatorul:
1.Prestarea de servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (DTAC+DTOE), documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Proiect tehnic de execuţie + Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Antemăsurători , Liste de cantităţi, verificare tehnică, se va face în baza D.A.L.I. , care va fi pus la dispoziţia ofertantului.
Fazele de proiectare şi conţinutul cadru al documentaţiilor vor fi conform: Hotărârârii de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
2.Servicii de asistenţă tehnică ce trebuie asigurate de Proiectant pe parcursul execuţiei lucrărilor, inclusiv participarea proiectantului la fazele determinanate incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, în baza Legii 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare.
Numarul de zile pana la care operatorii economici pot adresa intrebari/clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 11 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 6 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.