Pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2019 pentru asigurarea funcţionalităţii secţiilor de votare din municipiul Ploieşti, vă rugăm să aprobaţi achiziţionarea următoarelor servicii pentru dotarea şi funcţionarea sediilor secţiilor de votare:
- Curăţarea şi igienizarea urnelor de plastic aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.( 157 bu...
Pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2019 pentru asigurarea funcţionalităţii secţiilor de votare din municipiul Ploieşti, vă rugăm să aprobaţi achiziţionarea următoarelor servicii pentru dotarea şi funcţionarea sediilor secţiilor de votare:
- Curăţarea şi igienizarea urnelor de plastic aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.( 157 bucăţi pentru secţiile de votare şi 20 bucăţi rezervă);
- Recondiţionare cabine de vot (aprox. 3 cabine per secţie) şi urne de lemn (157 bucăţi şi 10 bucăţi rezervă), aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.;
- Recondiţionare plăcuţe de identificare secţii de votare (157 bucăţi) aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.,
- Amenajarea (transport, montare, demontare cabine vot, urne vot, plăcuţe secţii de votare) secţiilor de votare aflate pe raza municipiului Ploieşti (157 de secţii de votare, conform anexei) ; amenajarea secţiilor se face în perioada 27 aprilie 2019 –25 mai 2019, ora 12.00 ;
- Asigurarea unei iluminări corespunzătoare şi a securizării secţiilor de votare – dotare cu corpuri de iluminat, ivăre pentru ferestre, sisteme de închidere uşi etc ;
- Transport la şi de la secţiile de votare a mobilierului (mese şi scaune de plastic aflate în custodia Primăriei Municipiului Ploieşti) la 30 de secţii de votare, precum şi personal pentru manipulare (aprox. 5 persoane);
- Asigurarea unei echipe formată din 5 persoane pentru manipularea materialelor ce vor fi distribuite la secţiile de votare pentru ziua de sâmbătă, 25 mai intervalul orar 14.00 – 18.00 ;
- Asigurare dispecerat permanent format din mimimum 3 persoane (electrician, mecanic, şofer) în următorul interval de timp :
Sâmbătă, 25 mai 2019 , începând cu ora 16,00 – Luni, 27 mai 2019, ora 12,00
- Dotare dispecerat cu materiale necesare asigurării unor situaţii de urgenţă în funcţionarea secţiilor de votare, respectiv becuri, neoane, drossere, siguranţe electrice, lacăte, butuc yală, precum şi cu uneltele necesare dispeceratului pentru montarea acestora, după necesităţi ;
- Străngerea materialelor folosite pentru amenajarea secţiilor de votare (urne, cabine, plăcuţe secţii de votare, mese şi scaune –acolo unde a fost cazul) şi depozitarea lor în spaţiile de unde au fost preluate se va face cel mai târziu până la data de 29.05.2019