Feedback
I.D.: 85743914

Servicii pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă.

Data publicarii
11.08.23 Exista 677.992 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000-9
Termenul limita pentru depunere:
06.09.23
Pretul estimativ:
74.000,00 RON - 74.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate -aplicatie mobila.pdf
  2. 2 Instructiuni catre ofertanti.august 2023.docx
  3. 3 Formulare si modele de documente.august 2023.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Înfiinţarea ANABI necesită o dezvoltare şi implementare continue de instrumente de lucru şi strategice necesare funcţionării performante a Agenţiei, precum şi investirea în capitalul de resursă umană, astfel încât să fie posibilă independenţa operaţională a Agenţiei şi îndeplinirea eficientă a funcţiilor acesteia. În acest sens, pe lângă dezvoltarea de instrumente de lucru pentru reglementarea proceselor instituţionale spec...
Înfiinţarea ANABI necesită o dezvoltare şi implementare continue de instrumente de lucru şi strategice necesare funcţionării performante a Agenţiei, precum şi investirea în capitalul de resursă umană, astfel încât să fie posibilă independenţa operaţională a Agenţiei şi îndeplinirea eficientă a funcţiilor acesteia. În acest sens, pe lângă dezvoltarea de instrumente de lucru pentru reglementarea proceselor instituţionale specifice, este necesară şi consolidarea comunicării externe. De esenţa funcţionării acestei instituţii este cooperarea inter agenţii - toate instituţiile cu atribuţii vor fi implicate pe întreaga durată a procesului penal, într-o manieră integrată. Aceasta implică nevoia unei abordări holistice şi interdisciplinare, cu participarea tuturor instituţiilor din cadrul sistemului judiciar sau cu atribuţii în legătură cu sistemul judiciar, implicate în procesul de recuperare a creanţelor, în vederea asigurării unei pregătiri continue a specialiştilor şi a practicienilor, a schimbului de experienţă între aceştia, a accesului la noi instrumente şi modalităţi de investigaţii financiare, şi, implicit, a unei practici judiciare comune, pregătire ce este asigurată prin intermediul activităţilor derulate în cadrul proiectului. Nevoia unei pregătiri continue a specialiştilor şi practicienilor derivă din adoptarea Noilor Coduri, care au adus în prim plan o nouă instituţie, aceea a confiscării extinse, dar şi din modificările legislative adoptate ulterior, printre care inclusiv Legea nr. 318/2015 prin care a fost înfiinţată Agenţia şi cele mai recente amendamente la aceasta, din anul 2022. Pentru a veni în sprijinul organelor de aplicare a legii într-o manieră modernă şi la îndemână, este avută în vedere dezvoltarea unei aplicaţii mobile care să încorporeze diversele instrumente de lucru utilizate de practicieni în cursul procesului penal şi care să faciliteze aplicarea cât mai rapidă a acestora (spre exemplu, pentru evaluarea efectivă a bunurilor provenite din infracţiuni; pentru estimarea costurilor de administrare şi valorificare a bunurilor indisponibilizate, anterior dispunerii măsurii asigurătorii a sechestrului; pentru întocmirea proceselor-verbale de aplicare a măsurii asigurătorii a sechestrului; pentru realizarea fotografiilor bunurilor indisponibilizate etc.). Astfel, prin prezentul Caiet de sarcini, este propusă dezvoltarea unei aplicaţii mobile care să încorporeze diversele instrumente de lucru utilizate de practicieni în cursul procesului penal şi care să faciliteze aplicarea cât mai rapidă a acestora, menite să sprijine funcţionarea performantă a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, prin dezvoltarea de instrumente operaţionale, precum şi punerea la dispoziţia organelor de aplicare a legii a unui instrument modern şi uşor de accesat. Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări, conform obligaţiei prevăzute la art.160, alin. (2) şi art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este cu cel tarziu 15 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificarile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 21.04.23
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 21.04.23
Servicii de consultanţă pentru elaborare şi dezvoltare instrumente de lucru, precum şi servicii de consultanţă pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 06.06.23
Servicii de consultanta pentru elaborare si dezvoltare instrumente de lucru, precum si servicii de consultanta pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului Continuarea consolidarii si a eficientizarii sistemului national de recuperare a creantelor provenite din infractiuni, cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finantat prin POCA 21.09.23
Servicii de consultanță pentru elaborare și dezvoltare instrumente de lucru, precum și servicii de consultanță pentru campanie de informare publică în cadrul proiectului „Continuarea consolidării și a eficientizării sistemului național de recuperare a creanțelor provenite din infracțiuni”, cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă  
Servicii de consultanţă şi acreditarea/ certificarea/ autorizarea unui centru de formare şi diseminare de bune practici la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în domeniul recuperării creanţelor provenite din infracţiuni, în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni" 30.06.23
Servicii pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile în cadrul proiectului "Continuarea consolidării şi a eficientizării sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 1157, cod MySMIS 152912, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă.  
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) 11.11.20
Valoare estimativă achiziţie servicii şi produse de asigurare – poliţa de asigurare stocuri 12.03.20
Servicii privind modernizarea site-ului de prezentare a institutiei, integrarea cu portalul de licitații și sistemul ROARMIS într-un sistem conceptual unitar și securizarea schimbului de date între acestea 25.01.24