Feedback
I.D.: 77301366

Servicii pentru dezvoltare, actualizare şi mentenanţă a unei aplicaţii geospaţiale pentru primire a cererilor unice de sprijin (o nouă platformă GIS – Geo-spatial Aid Application - GSAA.

Data publicarii
14.01.23 Exista 709.131 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212600-5 72600000-6
Termenul limita pentru depunere:
20.02.23
Pretul estimativ:
6.315.570,50 RON - 24.156.600,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1168962.pdf
  2. Ax. la Caietul de sarcini prv. algoritmul de calcul a factorilor de evaluare.docx
  3. Aviz CTE APIA-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii pentru dezvoltare, actualizare şi mentenanţă a unei aplicaţii geospaţiale pentru primire a cererilor unice de sprijin (o nouă platformă GIS – Geo-spatial Aid Application - GSAA -)", în vederea îndeplinirii activitatilor specifice institutiei în directia gestionării fondurilor europene si nationale destinate sprijinirii agriculturii, ţinând cont şi de noul context al politicii agricole comune ce urmează a fi pu...
Servicii pentru dezvoltare, actualizare şi mentenanţă a unei aplicaţii geospaţiale pentru primire a cererilor unice de sprijin (o nouă platformă GIS – Geo-spatial Aid Application - GSAA -)", în vederea îndeplinirii activitatilor specifice institutiei în directia gestionării fondurilor europene si nationale destinate sprijinirii agriculturii, ţinând cont şi de noul context al politicii agricole comune ce urmează a fi pusă în aplicare în perioada 2023-2027. Aplic. IPA-Online utilizata la acest moment a fost dezvoltata pe o platforma veche ce nu mai suportă actualizari. Această aplicatie este un sistem informatic destinat ptr.primirea cererilor unice de plată depuse de fermieri. Aplicatia noua trebuie să răspunda cerintelor actuale ale APIA, conform caietului de sarcini Obiectul prezentei achizitii si ale Ac. cadru care urmează a fi atribuit, cuprinde patru mari categ.de servicii: 1.Dezvoltarea primară a platformei GIS pe o tehnologie nouă care să preia / adapteze funcţionalităţi existente în actuala aplicaţie GIS de digitizare a parcelelor (IPA - Online), 2.Dezvoltarea de funcţionalitati noi în funcţie de necesitatile achizitorului, după punerea în funcţiune a platformei de la punctul 1; 3. Componenta de întreţinere a aplicatiilor şi servelor pe care aceasta rulează în parametri optimi atât pentru sistemul de productie cât şi cel de test; 4. Asigurarea unui centru de asistenta şi suport ptr. înregistrarea şi remedierea incidentelor semnalate de utilizatori . În baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care vor constitui temei legal pentru plată, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Contractele subsecvente se vor încheia cu respectarea tarifelor unitare pentru fiecare categorie de servicii în parte prevăzute în acordul-cadru şi cu încadrarea în fondurile bugetare alocate. Tarifele unitare prevăzute în acordul cadru, actualizate, după caz, vor guverna toate contractele subsecvente care urmează a fi atribuite pe parcursul derulării acordului cadru. Acordul-cadru va fi guvernat de tarife unitare specifice pentru fiecare categorie de servicii (tarife unitare/zi om pentru serviciile de dezvoltare de functionalităţi noi, respectiv tarife unitare lunare/abonament pentru serviciile de intretinere, asistenţă şi suport,suport şi mentenanţă), tarife unitare care vor sta la baza atribuirii tuturor contractelor subsecvente care vor fi încheiate pe parcursul derulării acordului-cadru. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic , pe o durata de 48 de luni. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: mai 2023 – mai 2027. Se estimează ca se vor atribui între 2 şi 4 contracte subsecvente pe an în funcţie de necesităţile APIA, ori de câte ori apare această necesitate. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu