Feedback
I.D.: 72608686

Servicii pauză de cafea în cadrul workshop-ului aferente proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa"

Data publicarii
31.08.22 Exista 51.544 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Termenul limita pentru depunere:
05.09.22
Pretul estimativ:
2.500,00 RON - 2.500,00 RON
Documente participare:
  1. CaietSarcini_Formulare_Model_contract_servicii.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judetean Constanta intentioneaza sa achizitioneze servicii pauză de cafea în cadrul workshop-ului aferent proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa", cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010, în conformitate cu specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini si documentele achizitiei. Documentele achiziţiei (invitaţia de participare, modelul de contract, formularele ce trebui...
Consiliul Judetean Constanta intentioneaza sa achizitioneze servicii pauză de cafea în cadrul workshop-ului aferent proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa", cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010, în conformitate cu specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini si documentele achizitiei. Documentele achiziţiei (invitaţia de participare, modelul de contract, formularele ce trebuie completate, caietul de sarcini) se regăsesc pe site-ul www.cjc.ro la sectiunea Anunturi - Achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii pauză de cafea în cadrul workshop-ului aferente proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa" 28.09.22
Servicii de organizare evenimente, respectiv chirie sală, catering şi pauze de cafea în cadrul proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa", cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010 05.10.22
Servicii pauza de cafea in cadrul workshop-ului aferent proiectului "Cresterea transparentei, eticii si integritatii la nivelul judetului Constanta" cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010 05.09.22
Servicii pauza de cafea in cadrul workshop-ului aferent proiectului "Cresterea transparentei, eticii si integritatii la nivelul judetului Constanta" cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010 28.09.22
Materiale de informare si publicitate in cadrul campaniei de constientizare (afis – 150 buc, stick -300 buc, sacose de panza-300 buc, carnet A6-300 buc, pix-300 buc., roll-up-1 buc.) aferente proiectului 11.08.22
Materiale de informare si publicitate in cadrul campaniei de constientizare (afis – 150 buc, stick -300 buc, sacose de panza-300 buc, carnet A6-300 buc, pix-300 buc., roll-up-1 buc.) 13.10.22
Servicii de consultanta si implementare a sistemului de management anti-mita conform standardului ISO 37001 la nivelul Consiliului Judetean Constanta 03.05.22
Achizitie servicii privind elaborarea/revizuirea/evaluarea procedurilor operaţionale de sistem privind identificarea riscurilor, managementul riscurilor şi vulnerabilităţilor la corupţie la nivelul Consiliului Judeţean Constanţa 18.04.22
Servicii de organizare evenimente, respectiv chirie sală, catering şi pauze de cafea  
Servicii de tipărire şi broşare ghid anticorupţie în cadrul proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa", cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010 26.07.22