Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (MCID), în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului "Creşterea capacităţii sistemului CDI de a răspunde provocărilor globale. Consolidarea capacităţii anticipatorii de elaborare a politicilor publice bazate pe dovezi" are obligaţia de a organiza conferinţa dedicată închiderii acestuia, în vederea prezentării rezultatelor obţinute.
Contractul are ca obiect p...
Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (MCID), în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului "Creşterea capacităţii sistemului CDI de a răspunde provocărilor globale. Consolidarea capacităţii anticipatorii de elaborare a politicilor publice bazate pe dovezi" are obligaţia de a organiza conferinţa dedicată închiderii acestuia, în vederea prezentării rezultatelor obţinute.
Contractul are ca obiect prestarea serviciilor privind organizarea în format hibrid (fizic şi on-line) a conferinţei de închidere a proiectului, care include în principal următoarele:
- închirierea sălii de conferinţă;
- elaborarea şi transmiterea invitaţiilor, evidenţa participanţilor, tipărirea ecusoanelor şi a etichetelor de tip “călăreţi" pentru vorbitori;
- catering pentru pauzele de cafea şi masa de prânz.
Locaţie: Bucureşti, în zona centrală, uşor accesibilă şi care să poată asigura participarea fizică a unui număr maxim de 100 de persoane. De asemenea, se va asigura participarea on-line a invitaţilor din ţară care se vor conecta prin link Zoom la conferinţa finală a proiectului.
Serviciile constau in:
Închiriere sală de conferinţe
Sala de conferinţă trebuie să aibă o capacitate de 100 de persoane şi se va închiria pe durata unei zile în intervalul orar 8,00-16,30.
Organizarea conferinţei de închidere a proiectului se estimează a avea loc în perioada cuprinsă între 20 noiembrie şi 27 noiembrie 2023.
În cadrul ofertei tehnice, Operatorul economic va prezenta locaţiile disponibile şi datele disponibile de desfăşurare ale evenimentului. Operatorul economic va prezenta fotografii/link-uri ale spaţiilor propuse pentru desfăşurarea evenimentului care trebuie să reflecte îndeplinirea cerinţelor din specificaţiile tehnice.
Autoritatea contractantă va opta pentru una dintre locaţiile propuse şi pentru data de desfăşurare a conferinţei şi le va comunica Operatorului economic în termen de două zile lucrătoare de la primirea propunerilor.
Operatorul economic va prezenta doar săli de evenimente în locaţii centrale de minimum 4*.
Servicii de catering
Asigurarea serviciilor de catering pentru maxim 100 de persoane în ziua conferinţei, la locaţia de desfăşurare a acesteia, cu asigurarea de către Operatorul economic a următoarelor servicii:
- Pauza de cafea (programată cu aproximaţie la ora 11:00 pentru 20 de minute);
- Masa de prânz, (programată cu aproximaţie la ora 13:00 pentru o oră).
Oferta operatorului economic nu trebuie să depaseasca baremurile de 100 lei cu TVA /zi/pers. pentru masa de prânz şi 40 lei cu TVA/zi/pers. pentru pauză cafea) devine ofertă inacceptabilă.