Consultanţă privind etapa deschiderii ofertelor până la semnarea contractului, respectiv consultanţă în întocmirea P.V. şedinţă de vizualizare a ofertelor, P.V. de şedinţă pentru etapele de evaluare – Formulare DUAE, propunere tehnică, propunere financiară, evaluare documente eligibilitate pentru ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar, inclusiv consultanţă în întocmirea şi transmiterea clarificărilor, Ra...
Consultanţă privind etapa deschiderii ofertelor până la semnarea contractului, respectiv consultanţă în întocmirea P.V. şedinţă de vizualizare a ofertelor, P.V. de şedinţă pentru etapele de evaluare – Formulare DUAE, propunere tehnică, propunere financiară, evaluare documente eligibilitate pentru ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar, inclusiv consultanţă în întocmirea şi transmiterea clarificărilor, Raportul procedurii, comunicări şi semnarea contractului de proiectare şi lucrări. Serviciile de consultanţă se vor oferi şi în elaborarea şi transmiterea eventualelor întrebări de clarificare pentru toate etapele procedurii, respectiv consultanţă în cazul depunerii de contestaţii la procedură, la CNSC. Serviciile de consultanţă cuprind şi completarea Formularului de integritate – de la deschiderea ofertelor până la atribuirea contractului, inclusiv. Ne obligam sa prezentăm achizitorului, la solicitările scrise ale acestuia, numele persoanei/lor desemnate în procedură şi stadiul fiecărei achiziţii prin prezentarea unui raport cu privire la activităţile desfăşurate. Înainte de declanşarea procedurii se va depune de persoana/le desemnată/e o declaraţie de disponibilitate. Serviciile pe care societatea noastră le va realiza, în vederea elaborării documentaţiilor şi derulării procedurilor de atribuire, vor include activităţile specifice necesare precizate de L 98/2016 privind achiziţiile publice - pentru 5 obiective.