Feedback
I.D.: 94095837

Servicii organizare procedură de achizitie publică „Modernizare drum comunal DC186 în comuna Uda”

Data publicarii
28.02.24 Exista 26.417 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
42.500,00 RON - 42.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile din cadrul contractului constau în asistenţa reprezentanţilor Beneficiarului la realizarea următoarelor activităţi în cadrul proiectului „Modernizare drum comunal DC186 în comuna Uda, judeţul Argeş - rest de executat” 1. Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei: ▪ Organizarea documentaţiilor tehnice necesare; ▪ Elaborarea strategiei de contractare; ▪ Elaborarea Caietului de sarcini şi a Modelului de contract...
Serviciile din cadrul contractului constau în asistenţa reprezentanţilor Beneficiarului la realizarea următoarelor activităţi în cadrul proiectului „Modernizare drum comunal DC186 în comuna Uda, judeţul Argeş - rest de executat” 1. Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei: ▪ Organizarea documentaţiilor tehnice necesare; ▪ Elaborarea strategiei de contractare; ▪ Elaborarea Caietului de sarcini şi a Modelului de contract; ▪ Completare model electronic DUAE; ▪ Elaborarea Fişei de date a achiziţiei şi a Modelelor de formulare; ▪ Pregătirea documentaţiei în format electronic pentru publicare/transmitere; ▪ Aplicarea semnăturii electronice; ▪ Completare formular de integritate ANI. 2. Publicarea sau transmiterea anunţului / invitaţiei de participare: ▪ Transmiterea documentaţiei de atribuire şi completarea formularelor necesare; ▪ Răspunsuri la observaţiile autorităţilor cu privire la documentaţia de atribuire; ▪ Elaborarea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări din partea operatorilor economici; ▪ Elaborarea eratelor (dacă este cazul); ▪ Corespondenţa cu autorităţile competente pentru verificarea achiziţiilor (dacă este cazul). 3. Evaluarea ofertei/ofertelor depuse: ▪ Modele de formulare, PV de vizualizare/evaluare şi note justificative; ▪ Elaborarea eventualelor solicitări de clarificări către ofertanţi; ▪ Elaborarea comunicărilor către ofertanţi. 4. Finalizarea achiziţiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu