Feedback
I.D.: 29748910

Servicii organizare evenimente – Şedinţă ordinară a CDR şi reprezentanţii APL în Municipiul Alba Iulia la data de 31.07.2018

Data publicarii
23.07.18 Exista 44.818 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Pretul estimativ:
3.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Intalnire de lucru a reprezentantilor administratiei publice locale din Regiunea Centru, a membrilor CDR Centru cu reprezentantii ADR Centru. Numar estimat de participanti: aproximativ 40 persoane. Durata estimata a intalnirii: circa 3-6 ore. Se accepta o locatie clasificata la categoria de 3* sau similar, exclusiv pe o raza de 500 m fata de sediul ADR Centru si al CJ Alba. Servicii de catering-asigurarea meselor se va real...
Intalnire de lucru a reprezentantilor administratiei publice locale din Regiunea Centru, a membrilor CDR Centru cu reprezentantii ADR Centru. Numar estimat de participanti: aproximativ 40 persoane. Durata estimata a intalnirii: circa 3-6 ore. Se accepta o locatie clasificata la categoria de 3* sau similar, exclusiv pe o raza de 500 m fata de sediul ADR Centru si al CJ Alba. Servicii de catering-asigurarea meselor se va realiza la un standard ridicat, în sali cu iluminare naturala, confortabile şi curate, cu personal calificat si suficient pentru numarul de participanti estimat. Prestatorul va propune serviciile de catering necesar pentru organizarea evenimentului, constand în coffee break si dejun de lucru, calculat pentru minim 40 de participanti si exprimat în cost per participant. Cateringul va include minimum urmatoarele tipuri de produseiîn cantitati suficiente pentru minim 40 persoane: A - cofee-break (pauza de cafea) – Se va presta la Sala de Sedinta propusa de prestator: Furnizare apa minerala plata si carbogazoasa (300-500 ml/pers); Sucuri naturale si acidulate (300-500 ml/pers); Cafea naturala/instant (50-100 ml/pers); Ceaiuri diverse (200-300 ml/pers); Produse patiserie dulci – 100 gr/pers; Produse patiserie sarate – 100 gr/pers; zahariîndulcitori, lapte condensat, linguriţe, vesela etc. Servirea se va realiza in doua etape, astfel: incepand cu ora 10:30 si ulterior, la momentul specificat de beneficiar, ADR Centru, de regula dupa parcurgerea cca ? din durata intalnirii. B: dejun de lucru, masă servită – Se va presta la Restaurantul propus de prestator cu posibilitate de servire in sistem bufet suedez, sau meniu prestabilit. Servicii prestate: Servicii masa calda, constand in ciorbe/supe (min 2 sortimente diferite) cca 300-400 gr/pers; fel de baza constand in preparate din carne de porc/vita/pasare – cca 200 gr/pers; garnituri la fel de baza (diverse preparate legume) – cca 200-300 gr/pers; salate diverse cca 200-300 gr/pers; desert (diverse preparate cofetarie) – cca 200 gr/pers, paine – 100 gr/pers; apa minerala plata/carbogazoasa (300-500 ml/pers); cafea naturala/instant (50-100 ml/pers); zahar/indulcitori, lapte condensat, lingurite, vesela etc. Dejunul de lucru va fi pregatit pentru a putea fi servit in intervalul 14:00 – 16:00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu