Servicii organizare eveniment Sfantu Gheorghe-proiect BIO4ECO SERVICII PENTRU EVENIMENTE - Cod CPV: 79952000-2
Cantitate: Servicii pentru evenimente pentru aprox. 35 persoane; acestea vor include:
A. Servicii închiriere sală conferinţe în Municipiul Sfântu Gheorghe
? Sala de conferinţă - capacitatea de minim 40 persoane -
? Sala de conferinţe va fi disponibilă în 21 iunie 2018, intervalul orar 08:00 – 18:30;
? Dotări mini...
Servicii organizare eveniment Sfantu Gheorghe-proiect BIO4ECO SERVICII PENTRU EVENIMENTE - Cod CPV: 79952000-2
Cantitate: Servicii pentru evenimente pentru aprox. 35 persoane; acestea vor include:
A. Servicii închiriere sală conferinţe în Municipiul Sfântu Gheorghe
? Sala de conferinţă - capacitatea de minim 40 persoane -
? Sala de conferinţe va fi disponibilă în 21 iunie 2018, intervalul orar 08:00 – 18:30;
? Dotări minime: masă de prezidiu, mese, scaune, videoproiector, ecran proiecţie, sistem ventilaţie şi climatizare, sistem sonorizare, wifi, fipchart, markere.
B. Servicii de catering
Serviciile de catering vor fi asigurate la locaţia de desfăşurare a evenimentului şi vor include:
? Pauze de cafea (2). Prestatorul va asigura: băutură caldă (cafea şi ceai) şi rece (apă minerală şi plată, băuturi răcoritoare), produse de patiserie dulce şi sărată. Pauza de cafea se va organiza într-un spaţiu adecvat, în incinta locaţiei de desfăşurare a evenimentului, cât mai aproape de sala unde vor avea loc lucrările acestuia.
? Masa de prânz (1). Prânzul va fi organizat în incinta locaţiei de desfăşurare a evenimentului şi va consta în meniu fix compus din 3 feluri de mâncare (supe/ciorbe, fel principal şi desert) la care se va adăuga apă minerală şi plată. Masa de prânz va fi pregătită pentru a fi servită în intervalul 13.30 – 14.30.
Obligaţii ale prestatorului:
• Prestatorul va asigura personalul specializat, echipamentele, bunurile şi serviciile în legătură cu realizarea activităţilor din contract, la locaţia şi în data solicitate de achizitor;
• Prestatorul va asigura o persoana de contact responsabilă de implementarea contractului.
Prezentarea ofertei:
• Va fi menţionat preţul în lei pe persoană, fără TVA pentru prestarea de servicii pentru evenimente. Preţul pe persoană va include toate categoriile de costuri menţionate mai sus (chirie sală, 2 pauze de cafea şi masă de prânz.).
• Valoarea totală a contractului va fi determinată de numărul de participanţi la eveniment.
• În prezentarea ofertei trebuie avute în vedere următoarele aspecte:
o Numărul estimat de participanţi la eveniment este de 35 de persoane;
o Achizitorul va comunica prestatorului numărul de participanţi cu 24 ore înainte de începerea evenimentului.
o Numărul de participanţi poate fi diferit de cel estimat.
Plăţi:
• Nu se prevede nici o plată în avans.
• Achizitorul va achita doar contravaloarea serviciilor efectiv prestate şi conforme cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini şi pentru numărul efectiv de participanţi/eveniment.
Termenii de plată vor fi stabiliţi prin contract
Preţ maxim disponibil: 100 Lei / persoană (valoare care nu include TVA). Preţul pe persoană include toate categoriile de servicii prezentate mai sus: chirie sală, 2 pauze de cafea şi masă de prânz. Valoarea totală a contractului va fi determinată de numărul de participanţi la eveniment confirmat prin lista de prezenţă şi Procesul verbal de recepţie.