Feedback
I.D.: 23893733

Servicii organizare eveniment - Sesiune de informare privind lansarea apelului de proiecte in cadrul Obiectivului Specific 10.3 – Infrastructura universitara a POR 2014-2020.

Data publicarii
14.11.17 Exista 106.913 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
17.11.17
Pretul estimativ:
800,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul incheierii contractului consta in organizarea evenimentului – Sesiune de informare privind lansarea apelului de proiecte in cadrul Obiectivului Specific 10.3 – Infrastructura universitara a POR 2014-2020 in data de 21 noiembrie 2017. Organizarea evenimentului se va realiza ?inand cont de cerintele tehnice, in Sala Consiliului de Administratie (R 21) a Universitatii Petru Maior din Municipiul Tirgu Mure?. Se estimeaza...
Scopul incheierii contractului consta in organizarea evenimentului – Sesiune de informare privind lansarea apelului de proiecte in cadrul Obiectivului Specific 10.3 – Infrastructura universitara a POR 2014-2020 in data de 21 noiembrie 2017. Organizarea evenimentului se va realiza ?inand cont de cerintele tehnice, in Sala Consiliului de Administratie (R 21) a Universitatii Petru Maior din Municipiul Tirgu Mure?. Se estimeaza o participare de aproximativ 25 persoane. Prestatorul,va propune serviciile de catering necesar pentru organizarea evenimentului la adresa mentionata mai sus, constand in coffee break, calculat pentru cca. 25 participanti ?i exprimat in cost per participant. Prestatorul va specifica in oferta sa tehnica posibilitatea sa ofere servicii de catering in aceleasi conditii in alta locatie decat cea vizata initial, la propunerea sau cu acceptul beneficiarului ADR Centru. Cateringul va include minimum urmatoarele tipuri de produse, in cantitati suficiente pentru numarul de participanti estimat: Coffee –Break (pauza de cafea): Furnizare apa minerala plata/carbogazoasa (300-500 ml/pers); Sucuri naturale/acidulate (300-500 ml/pers); Cafea naturala/instant (50-100 ml/pers); Ceaiuri diverse (200-300 ml/pers); zahar/indulcitori, lapte condensat. Produse patiserie dulci – 100 gr/pers; Produse patiserie sarate – 100 gr/pers; Echipamente necesare servirii participantilor: cesti cafea ?i farfurii, termos, pahare, lingurite, vesela, ?ervetele etc. Servirea se va realiza in 2 etape, astfel: incepand cu ora 10.30 la Sala Consiliului de Administratie (R21) a Universitatii Petru Maior din Municipiul Targu Mure?, str. Nicoale Iorga, nr. 1 si ulterior la momentul specificat de beneficiar, ADR Centru, de regula la jumatatea intalnirii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu