Feedback
I.D.: 91406978

Servicii organizare Conferinta inchidere proiect POIM - APN Apuseni

Data publicarii
27.12.23 Exista 134.787 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79951000-5
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obligatiile prestatorului pentru organizarea evenimentului: - transmiterea invitatiilor catre posibilii participanti din cele 3 judete vizate, in baza unei liste de participanti elaborata de catre beneficiar; - confirmarile de participare via e-mail/fax vor fi puse la dispozitia beneficiarului odata cu elaborarea raportului de activitate in urma organizarii conferintei de lansare a proiectului; - multiplicarea invitatiilo...
Obligatiile prestatorului pentru organizarea evenimentului: - transmiterea invitatiilor catre posibilii participanti din cele 3 judete vizate, in baza unei liste de participanti elaborata de catre beneficiar; - confirmarile de participare via e-mail/fax vor fi puse la dispozitia beneficiarului odata cu elaborarea raportului de activitate in urma organizarii conferintei de lansare a proiectului; - multiplicarea invitatiilor si agendelor si a altor materiale, transportul si distribuirea materialelor informative, inscrierea participantilor Servicii organizare eveniment logistică: Pentru maxim 40 persoane care vin din afara municipiului Oradea vor fi asigurate decontarea transportului dus­ intors, cazare (1 noapte) si cina (in seara sosirii) la un hotel din Oradea. Servicii organizare eveniment :Asigurarea de servicii de catering pentru 50 de persoane (2 pauze de cafea si 1 pranz); Mape – 50 buc, Pixuri – 50 buc, Blocnotes – 50 buc, Broşuri prezentare proiect – 50 buc, Afişe conferinţă – 10 buc. Pentru materialele ofertate vor fi utilizate informaţiile şi fotografiile puse la dispoziţie de către beneficiar. Pentru o mai bună organizare a evenimentului, propunem o sală din Oradea, unde vor fi asigurate serviciile de masă (coffee break şi bufet suedez) pentru 50 de persoane, precum şi serviciile de logistică specifice evenimentului. Servicii foto/video pe durata evenimentului. Pentru toate materialele se varespecta identitatea vizuala ceruta de catre finantator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu