Achiziţie directa din catalogul electronic publicat în SEAP a serviciilor de organizare a unei conferinţe privind diseminarea rezultatelor obţinute la finalizarea proiectului, în Mun. Baia Mare, pt. un nr. de 30 pers, necesară pentru implementarea activităţii A2/subactivitatea A2.1., în cadrul proiectului ,,Acces la justiţie şi la metodele alternative de soluţionare a litigiilor’’, ctr. finanţare nr. 331/28.03.2019, cod SIP...
Achiziţie directa din catalogul electronic publicat în SEAP a serviciilor de organizare a unei conferinţe privind diseminarea rezultatelor obţinute la finalizarea proiectului, în Mun. Baia Mare, pt. un nr. de 30 pers, necesară pentru implementarea activităţii A2/subactivitatea A2.1., în cadrul proiectului ,,Acces la justiţie şi la metodele alternative de soluţionare a litigiilor’’, ctr. finanţare nr. 331/28.03.2019, cod SIPOCA 496/cod MySMIS 126528. Durata eveniment: 1 zi.
Pentru realizarea acestui eveniment se va asigura:
- închirierea unei săli localizată în zona centrală sau zona destinată preponderent activităţii de business a oraşului, dotată cu toate facilităţile (videoproiector, ecran de proiecţie, flipchart, acces internet etc.) – buget 154 lei fără TVA;
- asigurarea unei nopţi de cazare (cu mic dejun inclus) pentru 6 participanţi, în cadrul unei unităţi hoteliere de 3 stele, în camere cu două paturi (twin)/pat matrimonial - buget 156 lei fără TVA/noapte/cameră;
- asigurare coffee break ( cafea si apă - buget 6 lei fără TVA/pers) şi prânz (tip bufet suedez cald şi/sau rece şi apă minerală/plată – buget 45 lei fără TVA/pers) pentru toţi participanţii.
Perioada de derulare: pe durata unei luni, în perioada 01.03.2021 – 27.03.2021
La locul de desfăşurare a evenim. se va permite postarea de afişe şi de bannere roll-up care conţin informaţii despre proiect. Nu se admite ca sala pentru organizarea evenimentului să fie situată la subsol sau în spaţii fără aerisire.