Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanie informare grup ţintă pentru derularea "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Campania online va cuprinde actiuni de comunicare pentru promovarea importantei mentinerii ...
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanie informare grup ţintă pentru derularea "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Campania online va cuprinde actiuni de comunicare pentru promovarea importantei mentinerii in scoala a elevilor si a reducerii parasirii timpuri a scolii.
Aceste actiuni sunt: - 100 de mesaje/articole/anunturi pe retele media adresate tinerilor NEETs, membrilor adulti din familii si comunitati (inclusiv profesori, personal DGASPC etc), impartite pe parcursul a 24 de luni, rezultand o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe saptamana; Acestea vor promova importanta mentinerii sau reintoarcerii in scoala a tinerilor, precum si masurile furnizate de acest proiect in acest sens. - 24 de bannere online si 30 de articole pe site-uri de relevante/ stiri privind avantajele angajarii tinerilor NEETs sau a oportunitatile privind ucenicia sau/si stagiile sau formarea la locul de munca. Acestea vor fi adresate potentililor angajatori. - 10 mesaje de promovare a studiului realizat in cadrul activitati de consiliere si orientare a carierei. - Campania SEO, display advertising, content marketing - actiuni suport, fara de care campania nu poate fi implementata, respectiv: Creatie/design bannere, icons, editare photo si publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, social media etc; optimizare design site şi content cu smart tags+links, implementare coduri pentru google search; Identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc; programare, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au în mod implicit.
În acest scop, Institutul pentru Politici Sociale achiziţionează servicii de Campanie informare grup ţintă, împărţite pe parcursul a 24 de luni, rezultând o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe săptămână; 24 de bannere online pe site-uri de relevante/ ştiri; 30 de articole pe site-uri de relevante/ ştiri 10 mesaje de promovare în media online; Creaţie/design bannere, icons, editare photo şi publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc. Update design site şi optimizare: graphic design; blog grafică şi adaptat content cu smart tags+links, implementare coduri şi optimizare content de pe site şi blog pentru google search; aministrare parţială conturi social media (ex:Interpretare Page Insights si adaptare content in functie de date), inclusiv creare si/sau personalizare conturi (dupa caz); identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc Campania SEO, precum si activitati de Pay per Click, display advertising, content marketing; minim 30 ore de programare, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz).